Hoi allemaal, Ik heb een vraag wat betreft inbakeren. Mijn dochter is snel overprikkeld en valt overdag nier zelf in slaap. Ze slaapt alleen bij mij. Hoewel, ze heeft haar ogen dicht, echt slapen kan ik her niet noemen. Gevolg; een hele huilerige baby als ik haar neer leg, uit handen geef etc. Maar echt krijzen, oververmoeid. Heel zielig. Daarom Heb ik besloten om te gaan inbakeren. Alleen heb ik daar wat vragen over; M'n dochter kan overdag haar slaap niet vatten, Savonds en snachts daarentegen slaapt ze als een roosje. Moer ik haar dan snachts ook inbakeren? Of kan ze dan gewoon in haar slaapzakje slapen zoals ze nu doet? Wanneer baker ik mijn baby in? ( welk moment ) Groetjes
Volgens mij wordt er gezegd dat voor elk slaapje inbakeren het duidelijkst is voor je baby, maar je kunt natuurlijk gewoon proberen hoe je dochter reageert. Ik hanteer wakker worden - uitbakeren - verschonen en aankleden - voeding - rechtop/knuffelen - spelen in box/wipstoel - bij tweede gaap naar boven, uitkleden, inbakeren en naar bed. Alleen als hij 's nachts wakker wordt, krijgt hij zijn voeding ingebakerd.