Cadeau

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Mijn schoonmoeder wil iets cadeau aan/voor ons zoontje waar we echt iets aan hebben, geen speelgoed of kleding dat hebben we al genoeg.

Nu zou ik echt niet weten wat?! we hebben al een kinderstoel, autostoel voor de grote uitgaven die er aan komen rond deze periode.

Eventueel een voorraad luiers maar ja dat vind ik niet zo leuk, zou wel graag een compacte buggy willen maar we hebben van hun de bugaboo gekregen dus dat is geen optie dan voelt ze zich beetgenomen omdat de bugaboo natuurlijk een buggy stand heeft.

Wat zijn handige dingen/ grotere uitgaven die we kunnen verwachten laten we zeggen binnen nu en een jaar? Ik kom er niet uit!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

misschien kan je zeggen dat je een stadsbuggy wil, 1 die je ook op de fiets mee kan nemen. ik weet niet wat hun budget is.
    maar een weekendje weg of zo?????? dierentuin abbonnement??

iets leuks voor in de tuin?

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Budget is onbekend, moest maar kijken... dierentuin hebben we niet echt in de buurt, ja amersfoort maar die vind ik echt 3x niks anders was dat een leuke geweest.

Tuin hebben we helaas niet, wel een klein balkon maar daar kan je verder niet zoveel mee.

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    een slee misschien??? Hoewel dit voor deze winter misschien nog niet echt bruikbaar is........

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.213
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    fietsstoeltje, traphekje, loopkar, buggy

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Fietsstoeltje heben we al, traphekjes zet ik op mijn lijstje (goeie tip), buggy zie verhaal in onderwerp, loopkar staat ook al klaar...

Volgens mij hebben we gewoon al vreselijk veel

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Wat echt blijvend is...is een armbandje.
    Je hebt ook hele mooie speciaal voor jongens!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    kinderbestekje (eventueel gegraveerd) heeft hij ook ?
    speelgoed kist met naam ?
    fotoreportage (hoewel dat natuurlijk meer voor jullie is)

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.213
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Athina: die speelgoed kist met naam vind ik leuk. Weet jij toevallig waar dat te koop is?

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ook een goede, is ook mooi inderdaad...evenals het armbandje van consider ben al aan het googlen, weet alleen niet of ik ons zoontje een type voor armbandje vind tis een jongetje met een ondeugend koppie blond haar, beetje een boerenjong zeg ik altijd maar:)

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Op internet vind je niet zoveel voorbeelden.
    Ik zou gewoon eens kijken bij een juwelier.

En wat ook erg leuk is...is een zilveren spaarpot, ook te koop bij de juwelier.

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Daar was ik al achter zie idd niet veel leuks voorbij komen via google..morgen anders maar even de stad in!
    zilveren spaarpot vind ik zelf niet zo leuk..

Deel Deze Pagina