wanneer was jij weer op je oude gewicht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer terug op je oude gewicht???

1. direct terug op oude gewicht

2. na een maand

3. na 2 maanden

4. na 3 maanden

5. na 4 maanden

6. langer!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hoi Hoi

Pfff..heb baal moment! Dinsdag op vakantie, mmm......4 maanden na bevalling.....bikini? bah, wat verschrikkelijk zeg! Nog steeds 4,5 kilo te zwaar en heb me toch een "lovehandels" niet normaal!
    Ik ben dus direct na mijn bevalling 8 kilo kwijtgeraakt, in de 4 weken erna nog 5 en daarna helemaal niks meer! Ik sport sinds 1 augustus, maar strakker wordt het ook niet..pffffffff

Hoelang deden jullie erover om weer op je oude gewicht te komen? Of hoe lang duurd ehet voor je lijf weer een beetje "normaal" was?

Voor mijn gevoel heb ik nu echt het "peren" figuur!

Zo, baal dus lekker, moet ook ongesteld worden dit weekend, dus het balen wordt alleen maar erger hahahahahahahahahahaha Misschien toch maar een koekje om te troosten? hihihihi

kus miek

PS: heb er even een poll van gemaakt! Misschien wat overzichtelijker!

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hoihoi

ik heb gehoord dat t zeker een jaar kan duren. Ik bedoel je lichaam heeft er ook 9 mnd over gedaan om te groeien. En 4 mnd is wel heel snel om alles kwijt te zijn.

Kijk er zijn altijd geluksvogels waarbij je na een maand al niet meer ziet dat ze zwanger waren en al hun kleding weer aankunnen. Jammergenoeg behoor ik ook niet tot hen haha

Ik denk t meerendeel van de vrouwen niet, maar goed ik snap heel goed dat je baalt. En ook nog ongi erbij! Meid echt haha kan niet slechter. Dat is echt iets wat ik als t grote voordeel van zwanger zijn zie,,,, niet ongesteld ;)

Hopelijk heb je wel een lekkere vakantie! geniet ervan

3. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik was met mijn zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen.De eerste week was er al gelijk 10 kilo af!Daarna langzaam aan wat meer kilo's.Ik heb toen een week het soepdieet gedaan en daarbij viel ik in een week ook 4 kilo af.Op 4,5 kilo na zit ik weer op mn oude gewicht.Maar moet wel zeggen,ik doe er ook niks aan.

4. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik zit al 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap.
    Was aan het einde van de zwangerschap 10 kilo aangekomen maar die waren er gelijk de eerste week al vanaf.
    Het enige wat ik nu nog heb is wat extra vel. Dus nu maar elke dag flink wat buikspieroefeningen en wekelijks naar de sportschool in de hoop dat dat nog bij trekt.
    Ik let dan ook wel wat meer op met wat ik eet/drink.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben 16 kilo afgevallen tijdens mijn zwangerschap na de borstvoeding zitten ze er ook weer aan.

Daan was echt een parasiet in mijn lijf riep de verloskundige altijd.

6. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Nou, misschien zit ik wel bijna op mijn oude gewicht maar mijn figuur is zoooowww anders....
    Vooral mijn buik en taille, komt ook door ks natuurlijk.
    Overigens ben ik door stress en huil baby veel afgevallen, gewoon geen tijd om te eten en ook geen honger.
    Aan het einde van mijn zwangerschap woog ik 93kg :confused:
    Ik zit nu op 73kg, 4 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap gelukkig.
    Maar mijn oude kleren, vergeet het maar!

Ik reken wel 9 mnd op, 9 mnd af!

Groetjes, Mirelle.

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik was binnen 2 weken weer op mijn oude gewicht, kon 3 dagen na de bevalling weer mijn eigen broeken aan.

8. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik zat zelf binnen een week al weer op m'n
    oude gewicht.Zelfs iets eronder :oops:
    Zo ging het na m'n beide bevallingen.
    Maar ieder lichaam is anders.

Liefs Wendy

9. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Wat zou ik blij zijn als er nog maar 4,5 kilo teveel aan zou zitten. Ik heb nog steeds 18 kilo over van de zwangerschap. Ik trek er een jaar voor uit. Ben begonnen met Sonja, maar het gaat heeeel langzaam.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nog 1 kilo en ik ben zover! eindelijk! {kyana is nu 6.5 maand oud!}

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Het is dus heel verschillend! Oooo wat kan ik jaloers zijn op de meiden die gelijk alles eraf hadden!
    Ik ben vrij groot, en had maatje 40..dus niet dun ofzo...en nu..pffffff...lijk wel een tien tonner. Boeide me eigenlijk niet zoveel, kleding verbergt een hoop, maar nu ik in bikini moet! Whaaaaaa!
    Denk dat ik de komende dagen maar niks meer eet! hahahahahaha

Hoop dat ik volgend jaar zomer weer in vorm ben!

Ik heb trouwens ook straile(mm, volgens mij schrijf je het anders!) dus das nog confronterender voor de spiegel!

kus miek

12. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Ik wilde dat ik ook alles zo snel weer kwijt was! Helaas.....
    Nog 5 kilo te gaan en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. Sommige broeken pas ik wel al weer maar de meeste niet. Mijn figuur is ook wel anders geworden ben ik bang. Nou ja, eigenlijk ben ik best tevreden en ik heb mezelf gezegd dat ik voor kerst op mijn oude gewicht wil zitten. Moet op zich kunnen toch.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hier ook hoor. Ik heb er ook flink de balen van.
    Niet alleen van de extra kilo's (wil er nog 10 vanaf hebben), maar ook van de streepjes (vooral op mijn bovenbenen en paar op mijn buik) en het 'uitgezakte' figuur. Ik lette al goed op mijn eten en sporte regelmatig, maar het wil niet lukken :( , dus nu ga ik het strenger aanpakken :rolleyes: .

14. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik meteen na de bevalling. Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik nooit slank ben geweest. En ik was tijdens de zwangerschap in het begin veel afgevallen. Wel heb ik er een flinke blubberbuik met striemen aan overgehouden.

Maar ja, ik weet waarvoor ik het heb, daar loopt een lief meisje voor in de plaats.

Groetjes Vera

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik woog altijd 68 kg en op het eind van de zwangerschap woog ik 84 kg dus was in totaal 16 kg aangekomen. ik ben nu iets meer dan een week verder en weeg nog 74 kg en voel me supper slank haha dit natuurlijk omdat ik toch een tijdje met z'n dikke buik heb gelopen. toen ik echter me ouder broeken paste (waar ik altijd een riem op moet omdat die te groot waren) ging de knoop nog lang niet dich :) meteen voelde ik me weer dik haha. maar goed ben pas een week verder en ja loop thuis nog in me pyama of yoging pak alleen als ik weg ga ja dan word het maar iets simpels. me buik is wel weer mooi strak dit was vrijwel meteen weer. zal even een na foto maken voor in me album is wel leuk voor mezelf.

16. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik was 25 kilo aangekomen en ben op 2 kilo na alles weer kwijt.
    En inderdaad,mijn lijf is echt veranderd.
    Heb meer heupen,kont en borsten (die zijn blijven plakken!).
    Enne,mijn man vind het geweldig hahaha ;)
    Ik heb een echt ouderwets mama-lichaam!
    Als ik erna kijk voel ik me trots want er is toch mijn lekkere dochter uitgekomen!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik kwam 22 kilo aan

En ik moet nu nog 2 kilo en ik ben weer 58, :p

Maar ik lijn wel!

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik was vrij snel weer op mijn oude gewicht, volgens mij zo'n maand na de bevalling. Maar mijn figuur is compleet veranderd; mijn heupen lijken wel breder en ook van die leuke 'lovehandles'. Sommige rokjes en broeken zitten gewoon niet meer zo mooi als vroeger. Maar ik doe er ook niets aan. Vroeger sportte ik zo'n twee keer in de week, nu helemaal niets meer. Maar ik vind het ook niet zo erg.

Groetjes

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik was vrijwel direct terug op het oude gewicht, maar de laatste kilo duurde uiteindelijk toch een maand. Wel anders: ik mag dan wel op gewicht zijn, in oude vorm ben ik nog niet helemaal. Bepaalde broeken en rokjes passen nog steeds niet, dus er is wat veranderd. Ik voel me overigens veel mooier nu, dus ik vind het niet erg hoor!

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik kwam 23 kilo aan en nog steeds is niet alles eraf. Begin volgende week met SB want ik wil er nog 15 kilo af. Om op mijn oude gewicht te zitten nog maar 5 eraf maar wil minder wegen dan voor mijn zwangerschap...was toen al ff te zwaar ;)

Deel Deze Pagina