baby slofjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door engeltje87, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey dames ,

wil graag voor mijn ventje een paar nieuwe slofjes kopen , hij heeft nu van die gewone zachte slofjes van ter stal .

maar nu zag ik hele schatige slofjes/schoentjes op internet , maar is dit wel wat voor zn klein mannetje ? en zoja welke maat neem ik ??

of kunnen we beter voor gewone slofjes gaan ???:(

alvast bedankt

2. happymama

happymama Niet meer actief

hey
    kijk hier es op !
    heb er voor mijn dochtertje laarsjes beteld heel erg leuk en niet duur . ze blijven ook goed zitten !!
    Leren babyslofjes | Babyschoenen

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Is een supermerk, in heb intussen het 3e paar ervan. Je moet de lengte van het voetje opmeten vanaf de hiel tot de dikke teen en daar 1cm bijtellen, dat moet de lengte van het slofje zijn. Er moet altijd 1cm ruimte in het slofje zitten dus (hou ook rekening met sokjes). Ik had in de zomer maat 1, toen had Charlotte ze aan met blote voetjes, daarna maat 2 met sokjes en nu heb ik maat 3 gekregen voor haar verjaardag maar die zijn nog veel te groot. Ze heeft wel erg kleine voetjes voor haar leeftijd. Maattabellen zijn ook via google makkelijk te vinden trouwens.

4. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

die aapie winter laarsjes zijn ook gaaf zeg !! maar zie dat daar al een toppic over is (snapte al niet wat een winterboot was) haha

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dit soort slofjes zijn helemaal geweldig, je hebt ze in verschillende soorten en van verschillende merken. Ik heb zijn eerste slofjes bij de Prenatal gekocht (donkerblauw en koste €16). Luca draagt ze al vanaf dat hij 4 maanden is en nu nog steeds, hij loopt nu nog net niet.

Ik vind ze ideaal.

Veel liefs
    Nataly

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  7. engeltje87