lang harde buiken en krampen nu al!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gisteravond lag ik op de bank en ik kreeg steeds harde buiken en krampen om de paar minuten. Kan dit veel kwaad? was niet druk geweest. Had al een paar keer een harde buik gehad maar nu ging het zon anderhalf uur door.

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik durf je hier geen antwoord op te geven alleen dat je echt je verloskundige even moet bellen die kan je dan weer gerust stellen.. & dan voel jij je vast ook weer wat beter :)

Liefs fay

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat is wel vroeg Ellen, ik zou het iig met de VK overleggen.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

las net een ander topic en dat meisje had het over hetzelfde gevoel. Daar hadden ze het over indalingsweeen. Moet er echt weer even inkomen. Ben toch een beetje kwijt hoe dat bij Emma ging.

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hoi Ellen :D Je kan meer last hebben van harde buiken bij een volgende kindje, maar als er echt regelmaat in zit dan kan je wel beter even de VK bellen meis.

6. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    had bij de eerste ook veel last van harde buiken... nu ik weer zwanger ben maar nu van een twin heb ik er nog meer last van zit al vanaf 15 week thuis... als ik rustig aan doe gaat het goed, maar bij een te drukke dag heb ik er veel last van....

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb vanaf 20 weken harde buiken en sindsdien doe ik rustiger aan. Ik merk wel dat ik ze nu sneller heb, na veel lopen ofzo.
    Maar ik las dat je niet druk bent geweest.... Misschien de vk eventjes bellen?

8. Mama van Dean

17 jan 2008
    60
    0
    0
    Ik heb ook al heel lang last van harde buiken. Van 't weekend waren dit zelfs weeën. Ik heb ze in mijn laatste zwangerschap ook gehad. Gelukkig bleef de kleine zitten, tot zelfs 11 dagen na de uitgerekende datum.
    Even met je vk over hebben.

9. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Heb er nu bij de 2e ook veel meer last van! Soms pijnlijk soms niet, heb ze al vanaf een week of 15.... ben vrijdag 34 weken dus met verlof :)
    Je hebt er natuurlijk ook al eentje rondlopen dus dan is het allemaal wat sneller "overbelast" denk ik dan..De kleine in mijn buik was met 30 weken ook al aan het indalen, dus kunnen eventueel indalingsweeen zijn

Deel Deze Pagina