Hallo Allemaal! Ik ben even benieuwd naar hoe jullie dit doen. Er gaat mij binnenkort iemand bellen van Moeders voor moeders. Aan de ene kant sta ik er helemaal voor open om hier aan mee te doen omdat ik graag andere vrouwen zou willen helpen maar...ik denk steeds: als ik die flessen bij de weg moet zetten weet meteen de hele straat dat ik zwanger ben en dat wil ik dus niet. Hoe doen jullie dit?
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik mocht de flessen gewoon op een afgesproken plaats neerzetten (in mijn geval in een nisje naast ons huis). De vrachtwagen die de flessen ophaalt is trouwens ook geheel anoniem. Dus, als je de flessen ergens neer kunt zetten waar ze niet zo opvallen zullen er weinig mensen iets van merken. Succes!
Bij mij staan ze naast de deur, maar heb weinig contact met de buren dus dat maakt me niet uit. Maar ik heb ook de mogelijkheid om zelf de flessen weg te brengen, kan dan ook weer nieuwe flessen meenemen. Misschien is dat dan iets? Of ben je misschien 1 dag in de week vrij dat ze op die dag kunnen komen?
Wij lieten het poortje bij ons achter open zodat de chauffeur ze daar kon oppikken. Helaas was hier de bus alleen niet zo 'anoniem' onze buurvrouw had het direct in de gaten (vertelde ze later)
Als je in de greotere steden woont, kun je de flessen vaak op een afgifteount inleveren en nieuwe halen. Vaak bij mensen thuis of bij een tankstation of zo. Bovendien zaten mijn flessen in plastic zakken, dus het is niemand de eerste weken opgevallen dat ik ze bij de voordeur had gezet.
Achter een plantenpot in een vuilniszak. Hier waren 3 vrouwen in de straat zwanger en we hadden het allemaal niet door van elkaar haha (wel allemaal mvm)
Ik heb morgen een afspraak om 4 uur!! En ik denk niet dat iedereen gelijk bij die flessen denkt van oo die is zwanger?? Mijn man begrijpt er nog namelijk niks van wat ze nou met mijn plas moeten haha
Bedankt voor de reacties. Ik heb mega nieuwsgierige buren die altijd alles door hebben haha. Zo is één buurvrouw postbode dus toen de vk zei: " ik stuur de info wel even op " had ik ook even een oh ooh momentje haha. Achterom zou kunnen maar wij hebben twee hondjes die zowel binnen als buiten kunnen zijn dus denk niet dat zo'n man me dat in dank af neemt Heb besloten gewoon te overleggen met die vrouw van mvm wat handig en praktisch is. En anders...weet de hele buurt straks dat we zwanger zijn
Vindt je dat niet vervelend dan?? Als je een x ruzie hebt of iets weet de hele buurt het?? Lijkt me echt nuet leuk als ik zulke buren heb die alles willen weten