Hallo Even checken! Ik heb sinds een aantal dag een rode uitslag a la allergie op mijn borsten en knalrode striae strepen. De uitslag ziet er uit als allergische reactie, maar het jeukt niet echt, af en toe. Eerst dacht ik dat het van de (zwitsal)olie kwam waarmee ik mijn borsten insmeer omdat ze nog al snel groeien , maar daar ben ik inmiddels ook 2 dagen mee gestopt en de uitslag wordt niet minder. Ook heb ik een strook op mijn buik boven mijn navel. Iemand ideeen of ervaring hiermee? Ik hoor het wel, Groetjes Kim
hoi Voor je allergische reactie zou ik ff wat anders proberen als ik jou was. Gewoon een lekkere bodylotion ofzo. Striae kun je niet tegen houden helaas. Er zijn genoeg zalfjes en smeerseltjes, maar als je er aanleg voor hebt dan krijg je ze toch. Je kan ze wel iets vervagen. De creme van vichy werkt hier wel goed voor (vind ik dan). En dan het lijntje boven je navel dat is heel normaal en gaat straks ook weer vanzelf weg. linea nigra of zoiets heet dat. groetjes
Ik had in ieder geval wel bedacht dat ik wat anders ging proberen, maar ik was benieuwd of het nog ergens anders van kon komen. En wat dat lijntje betreft, zo'n lijntje is het niet: Een lijn/band uitslag bedoel ik!
ik heb in t begin van mijn zwangerschap ook echt erge uitslag gehad bij mijn borsten, ertusen ook, leek beetje luieruitslag, ik heb t toen steeds ingesmeerd met sudo creme, en toen ik wat verder was ging t weg, heb nu soms ineens weer ergens anders uitslag. Mijn huid is ook nog nooit zo droog geweest als nu dus daar zal t wel mee te maken hebben. liefs
ben vandaag toevalling naar de ha geweest voor ook die rode uitslag tussen mn borsten en heb het ook op mn kin (ging voor mn rug) De ha zei omdat je zwanger bent kan je meer talg aanmaken, heb dan ook veel last van pukkeltjes dus dat kan kloppen. Hij noemde het een soort van ontsteking exceem. Komt vaker voor bij zwangershap. en bij mij jeuk het de ene keer meer als de andere keer. Heb er nu zalf voor gekregen. Hopelijk heb je er wat aan