plopjes/luchtbelletjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door life, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Laatste tijd heb ik elke keer hele rare plopjes.
    Ik voel mijn kindje al vanaf 17 weken en dat voelde gewoon goed.
    Rond de 20 weken begon het anders te voelen maar dan niet meer de plopjes maar trapjes naar mijn idee.
    Zo af en toe leek het dan ook alsof er een luchtbel in mee baarmoeder zat en naar boven kwam, alleen die voelde niet fijn deed geen pijn maar genoot er niet van.
    Nu sins een tijdje heb ik deze luchtbellen wat het kindje is heel erg rot voelen, daarmee bedoel ik dat ze heel heftig zijn en ik het dus aan me anus voel...
    Ik vind dit dus totaal niet prettig om elke keer bij een trapje me anus voel, alsof de kleine daar tegenaan trapt.
    Ik snap er niets van vind het maar raar en vind het dus helemaal niet prettig om dat te voelen dus ook niet als het kindje aan het trappen is.
    Herkent iemand dit, is dit wel normaal?

Ook voel ik me kleintje lekker bewegen en ook dat voelt niet lekker, vind het nog steeds maar raar maar voelt wel fijn om hem te voelen.
    Nu ben ik ook druk bezig met verhuizen en klussen wat veel energie van me vraagt, en nu ook het punt gekomen is dat ik even ingestort ben.
    Ik ga hierdoor ook niet meer klussen, zaterdag word alles over gebracht en dan is het klaar gelukkig, maar me rug vind dit niet goed...
    Ook doet me stuitje en de bovenbillen erg pijn en me onderrug. Denk toch dat ik teveel gedaan heb, weet ook niet of ik die plopjes voel hierdoor.

Wie kan me helpen?

Deel Deze Pagina