Dag dames, vanmorgen toen de luier van mijn zoontje werd verschoond zat er een rode kleur in, niet echt duidelijk rood... donker roze rood achtig. ik kan me herrineren dat hij dat in mijn kraamweek ook had maar heb geen idee meer waarvan dat kwam Stern heeft gister zijn eerste innentingen gehad, heeft een temp van 37.6, niet echt verontrustigend dus. Maar weet iemand waar die kleur vandaag komt? Ervaringen? Liefs Terra
Ik weet alleen in je kraamweek... Dat kwam van jou hormonen die hij nog in zich had. Dat had mijn kraamzorg gezegd dat ie dat kon krijgen. Maar nu na 2 maanden... Ik zou het je (helaas) niet durven zeggen. Sterkte in ieder geval
bedankt voor de snelle antwoorden. is het niet vaak zo dat je kindje huilerig word van de pijn dan ofzo? dat heeft hij namelijk niet. hij slaapt nu al 3 uurtjes, als ik zo zijn luier verschoon zal ik weer is kijken.
Ja dat kan het ook zijn, dan plassen wij immers zelf ook rood Ik hoop dat het meevalt Terra! sterkte.
ik geef volledige borstvoeding jah maar nee, geen rode bietjes op. heb ondertussen zijn luier verschoont en was weer prima geel. nou hopen dat het zo blijft.