overal pijntjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieniej, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik heb hier al verschillende malen gelezen over ongemakken en pijntjes na de bevalling zoals bekkeninstabiliteit etc.
    Nu heb ik daar geen last van maar wel van andere dingen. Het is natuurlijk wel ff wennen zo'n eerste kindje! Aan het eind van de dag heb ik nekpijn, rugpijn, zere schouders, een vermoeide arm/elleboog en zeurende koppijn. Waarschijnlijk gewoon door al dat gesjouw met mn ventje van 8 weken hahaha. Hebben meerdere moeders hier ook last van?
    Ook heb ik als ik net ff te druk bezig ben geweest op n dag steekjes in mn lies en onderbuik, dat gaat ook wel weer over als ik mn rust neem maar vroeg me wel af of dit normaal is en of t een keer overgaat. Iemand ervaring hiermee?
     
  2. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi,

    Ik had ook in de eerste maanden veel last van mijn rug, armen en schouders bij mij kwam het door een slechte houding tijdens de borstvoeding (en het dragen van Marin).
    Hier let ik nu beter op het nu gaat het beter.

    Kus Senna
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Klinkt heel bekend voor! Ik had het ook word nu gelukkig al wel weer minder. Maar ik weet hoe het voelt om nek,schouderpijn en rugpijn te hebben en die zeurende hoofdpijn ook net zo.
    Kindje krijgen is best wel een zware taak en dan ook gelijk na zo,n bevalling weer alles op te pakken vereist heel veel energie.
    En ook nog de stress momentjes als er iets met de kleine aan de hand is bevordert het ook niet echt al die pijntjes.
    Maar het komt ook weer goed!

    groetjes Anna
     
  4. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier hetzelfde. Ik heb de steekjes /pijntjes in lies en onderbuik ook gehad, maar dat was volgens HA en VK toch een teken van teveel activiteit. Dan had ik bijvoorbeeld teveel gelopen of gestaan op die dag. Nu ik daar op let, zijn die pijntjes volledig over.

    Succes!
     
  5. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ja hier ook! Pfff..savonds hebben mijn man en ik beide nek en rugpijn! Door die nekpijn krijg ik hoofdpijn. sochtends al sik uitgerust ben is het weer weg. Tijn is mega groot hahaha en nu al 7 kilo, loop dus de hele dag met 7 kilo te slepen!

    Weinig slaap, veel actie, daar moet je lichaam ook aan wennen, je lichaam heeft snachts minder tijd om te herstellen, dus krijg je eerder kwaaltjes!

    laat je af ent oe eens lekker masseren door je man, of ga naar een masseur! Helpt echt! Of een warm bad?

    kus miek
     
  6. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hier hetzelfde....vaak zo stijf als een hark overal en vorige week zat mijn nek helemaal vast. Ik hoop binnenkort op iets meer slaap ;) en ga dan overdag meer doen aan sport of in iedergeval oefeningen om mezelf en mijn spieren weer een beetje aan de gang te krijgen. Nu vaak zo'n jetlag gevoel...warm/moe en blij als ik even op de bank kan zitten..

    Sterkte dames en het is inderdaad niet makkelijk als het je eerste is! Pff...maar wel leuk!

    Groetjes, Marijn
     

Deel Deze Pagina