Wat vinden jullie vinden jullie haar ook benauwd klinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door irisnaomi, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren hebben we een eerste test gehad voor kma
    en nadat ze uit het ziekenhuis was 2 uurtjes later deed ze steeds dit ..
    YouTube - MVI 2526

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn idee, is dat ze dit expres doet? Niet lullig bedoeld he!

3. Ja ik dacht het eerst ook is zo moeilijk bij zo,n kleintje ..
    Het si wel een erge uitdager dus het kan zo maar kunnen natuurlijk ..

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Je ziet haar ook gewoon ademen zonder die piepjes, na een paar seconden in het filmpje. En ze ademt niet echt versneld dan, zoals ik het zie. Dus nee, ik denk eigenlijk niet dat ze benauwd is.

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

heeft mijn dame ook gedaan was niks aan de hand vond ze leuk.. nieuw geluidje ofzo..

6. moet wel zeggen ze doet het ook als ik de camera ner bij heb en ik boven ben ofzo

7. Lautjuhhh ja dat kan het natuurlijk ook wezen want het lijkt me wel zo dat als ze benauwd is het toch continu moet zijn toch ?
    en hier is het een poosje niet en dan weer even wel en dan weer hele poos niet

8. lautjuhhh

ja dan denk ik dat het een nieuw geluidje is.. had laetitia ook dan deed ze het wel en dan weer niet en dan weer wel.. ze heeft het ook al voor elkaar gekregen om mij en mn man totaal in paniek te krijgen door in de auto stik geluidjes te maken.. je schrikt je kapot.. en zij lacht...

9. Owkeee we hebben dat ook al een paar keer meegemaakt inderdaad .. nou we gaan er gewoon vanuit dat het dna niks is volgende week weer een test in ziekenhuis en zal ik het even doorgeven daar ? en dan zien we wel .. ze ademd nu gewoon , kwebbeld gilt van plezier en is lekker druk bezig dus zal wel niks zijn dan ..

10. lautjuhhh

je kan het altijd laten nakijken :)

11. Ja juist maar zoalng het bij dit blijft vind ik het ook wel goed denk inderdaad dat ze weer aan het aandacht trekken is daarmee ze weet dat we dan toch wel komen want ze is al eens een paar keer echt benauwd geweest ventolin voor ..

als het straks nou erger wordt dan bellen we natuurlijk wel even ..
    en anders melden we het gewoon volgende week moet alles wat anders is doorgeven inverband de testen
    en dan merken we het wel neem gewoon het filmoje mee ..

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mijn ervaring is dat mijn dochtertje sowieso haar speen niet in wilde toen ze zo benauwd was, ze was ook lang niet zo helder.

Ze piepte heel anders (meer rochelend) en je voelde het ook als je je hand op haar borstkas legde. Daarnaast had ze een heel andere ademhaling.

Maar goed, ik vind dat toch moeilijk om van een ander kindje te zeggen.
    Vertel je dus alleen even mijn ervaring.

13. hier wou ze dus wel gewoon de speen dus denk dat het gewoon aandacht trekkerij is want anders had het wel continu moeten zijn lijkt mij

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Aandachttrekkerij klinkt ook zo negatief. Ze heeft gewoon een geluidje ontdekt. Of misschien icm de speen komt er wel een speciaal geluidje uit onderwijl het zuigen.

15. Amber kan heet erg goed aandacht trekken met andere dingen ..
    Als je zeg maar bezig bent met iets en je geeft haar even geen aandacht gaat ze ook express staan te gillen net zolanng tot je wel komt , en kom je dan gaat ze lachen ..
    Maar zet deed dit gisteren trouwens ook zonder de speen het zelfde geluidje

en ja het kan ook een nieuw en voor haar een geweldig geluidje zijn heb het tot nu toe 1 keer weer gehoord dat ze het even weer deed en dat was zonder speen

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik denk ook dat het een nieuw "grappig" geluidje is.
    Nieuwe dingen doen ze vaak eerst af en toe tot dat ze de smaak tepakken hebben. Hier is dat zo iig.

Maar mocht je het niet vertrouwen natuurlijk even de longetjes laten luisteren bij de arts.

17. misa

misa Niet meer actief

Ik schrok eerst wel even, maar na een paar keer piepte ze niet meer. Dus een nieuw geluidje zou kunnen. Maar als je twijfelt, zou ik het gewoon even na laten kijken!

Deel Deze Pagina