Ik vraag me af waar jullie je baby overdag laten slapen. Ik heb een reiswieg in de box staan, maar ik merk dat ze nu steeds vaker wakker schrikt van dingen. Ze spuugt ook erg veel, en is daar al een heleboel wakker van, dus ik heb haar nu voor het eerst op haar eigen kamertje gelegd in de hoop dat ze nu eens goed door slaapt tot de volgende voeding. Maar ik vraag me af of dit niet te vroeg is. Ze is nog maar 6 weken. Hoe doen/deden jullie dat? 's nachts blijft ze trouwens wel gewoon bij ons op de kamer slapen.
Daar waar hij in slaap valt. Ik zou even een paar onderwerpen naar beneden kijken een soortgelijk topic is pas geopend
Ik heb mijn dochter in de kraamweek al in haar ledikant gelegd overdag. Langzaam opgebouwd wel, en bij moeilijke (huil)uurtjes bij me gehouden. Na een week of drie vier ook in de nacht op haar eigen kamer. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik op een flat woon, dus alles gelijkvloers. Ik was er dus zo bij op moment dat ze huilde of iets.
Ons mannetje slaapt op zijn eigen kamertje, zowel snacht als overdag, smiddags doet hij vaak een slaapje van 2,5 uur, die altijd in ze eigen bedje, en de wat kortere slaapjes doet ie in de kinderwagen(ik wandel veel) of in onze armen(soms na een voeding omdat wij hem lang rechtop moeten houden) De eerste paar weken liet ik hem ook in de reiswieg in de box slapen maar merk dat hij veel beter slaapt als het rustig is(ik heb ook huisdieren die nog wel eens veel kabaal maken, zoals een papegaai die wel eens een gil geeft)
In z'n wiegje Eerste tot 6 weken nog wel Es een dutje in d box smiddags, vanaf toen begon hij te jengelen in d box wanneer hij moe was om duidelijk te maken dat hij in bed wilde slapen
Vanaf een week of 6 twee keer per dag op de eigen kamer of in de box en dan in de reiswieg (of bij uitjes in de wagen of in de auto). 's nachts heeft zoon tot 6,5 week bij ons geslapen en dochter tot 7,5 week. Toen sliepen zij van 00:00 - 8:00 en gingen zij naar hun eigen bedje
Ik had zo'n mandje op standaard, dat zette is overdag in de box. Als het te druk/herrie was in de woonkamer stond het mandje naast mijn bed in onze slaapkamer, waar hij snachts ook sliep. Toen hij zes weken was hebben we het mandje in zijn ledikant gezet, en twee weken later ging hij zo zijn ledikant in.
tot 6 weken in de kinderwagen beneden overdag en in de nacht bij ons op de kamer. toen ze 6 weken was lag ze overdag in haar eigen bedje. sliep ze veel beter en veel langer
ons dochtertje van 4 weken slaapt ook gewoon vanaf week 2 in dr eigen bedje. heeeel afentoe in de reiswieg als ze huilerig is, zodat ik niet steeds heen n weer hoef te lopen