Pff ons mannetje is verkouden (ik trouwens ook..). Echt zo zielig om hem zo te horen... Ik had al een neusspray gehaald maar zn neusje is daar eigenlijk nog te klein voor.. Vind het wel een beetje eng hoor om het zo te laten slapen... volgens mij heerst het?
Jep! je hoort he zoveel om je heen.Sophie was vorige wee zo verkouden,voor het eerst,zo zielig. Ik las een goede tip van de week een halve ui op hun kamertjes leggen! Hoop voor jullie dat het werkt Groetjes,
Wat ik altijd doe (deed mijn moeder vroeger altijd bij mij) is RINOCAPS kopen. Dat zijn eigenlijk omhulsels voor te stomen. Ik knip er dan 2 open en knijp die uit op een zakdoek. De zakdoek hang ik op Iman's kamer, niet waar ze eraan kan, want t prikt in de ogen als t te dichtbij komt. Zo blijft de neus open. En luuf-baby smeren!
hier was ze ook verkouden elke avond voordat ze naar bed ging luuf gesmeerd en het snot liep eruit nu is ze er vanaf
Te ver... Van je eigen kindje? Je zuigt gewoon tot het naar buiten komt en veegt het dan weg... Ik kan me echt niet voorstellen dat je vies bent van je eigen baby'tje... En als hij/ zij er baat bij heeft.....
@Female: ben niet vies van mijn eigen kind. Maar dat zie ik mezelf niet doen. Net zoals dat veel moeders eerst de speen even in hun eigen mond doen en daarna de speen bij de kleine in de mond doen. Zou ik ook nooit doen.
Voor die kleintjes kan je niet zo heel veel doen behalve snotzuigen, luuf gebruiken, een ui naast het bed, zoutoplossing (het liefst druppels) in neusje en heel veel liefde geven. Je hebt ook wel hoestdrankje (van bisovlon voor zuiglingen=druppels) en wat dacht je van een kuurtje van VSM (nisikind, schrijf ik vlgns mij niet juist maar een drogist weet wel waar je het over hebt als je dit zegt)? Je kunt het hoofdeinde van 't bedje ook nog iets omhoog doen zodat je kindje meer lucht krijgt. Verder weet ik het even niet meer. Als ik nog iets weet kom ik 't nog wel even melden. Sterkte ermee!
dat kuurtje hebben wij bij onze eerste ook wel eens gebruikt.......8-daagse kuur van VSM Nisykind plantabioticum.....helemaal plantaardig en de klachten werden dezelfde dag nog minder mijn oudste van bijna 3 hoest nu ook steeds en is verkouden en ga het meteen morgen halen weet zeker dat het dan dinsdag al stukken beter gaat