Hallo meiden, Ben nu 6 mnd geleden bevallen, en heb nog steeds die grote bruine verticale streep op mn buik. En aangezien het bijna bikini weer wordt... ....Hoelang duurde het bij jullie voordat tie verdwenen was?
uk is vandaag 8 mnd: de streep staat er nog hoor, wel wat vager. ik vind m wel stoer: kben tenslotte wel mama, jaa! khoop dat ie zichtbaar blijft, anders laat ik er eentje tattooeren hahaha
eh.. ik wil je niet ontmoedigen maar bij was de streep pas echt weg bij Djenno's 1e verjaardag!! Hij is nu nog heeeeeeel licht zichtbaar maar vind dit niet storend.
Hier ook nog een hele duidelijke streep . Ik hoorde zelfs van iemand dat het nooit meer weggaat, maar dat is dus niet zo? Gr vruchtje
wordt steeds minder. Hebben jullie al in de zon met jullie buik gezeten?? Bij mij gaat hij steeds minder zichbaar worden (of komt omdat mijn buik erg bruin wordt haha)
Ik zit dit jaar toch te denken aan een tankini, vind mijn buik nog te blubberig om al een bikini aan te doen. Ga binnenkort aan de slag om alles weer wat strakker te krijgen!!
Ik heb hem ook nog En trots erop? Nou nee, als ik zwanger ben vind ik het erg mooi en leuk, maar van mij mag ie nu wel weer verdwijnen. Ik scrub veel, daardoor is ie al wat lichter geworden, maar ik hoop dat nog echt helemaal verdwijnt. Volgens de vk gaat ie bij sommigen helemaal nooit weg
Mijn zoontje is 7,5 maand en die streep zit er nog maar gewoon lichtjes! Ik stoor me er eigenlijk niet aan en hij zal vast wel weggaan en ben allang blij dat het alleen bij die streep is gebleven en dat ik geen striae heb gekregen want dat gaat nooit meer weg en vind ik veel lelijker!
Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was de streep van Jelle nog zichtbaar toen ik zwanger werd van Jitte... (jelle was toen 15 maanden) In de zwangerschap leek hij juist lichter te worden, maar later realiseerde ik me dat dat kwam omdat mijn buik groeide... Nu ik bevallen ben heb ik weer gewoon een streep... Maar, net wat DEbbie2007 zegt, Ik vind het ook wel stoer... Ik ben lekker mama!
Nu zijn we ong 2 maanden verder en de streep begint te vervagen! Alleen rond mn navel zitten nog wat donkere stippen. Krijgt je navel ooit weer dezelfde vorm????