maakt niet uit, dank je wel voor de moeite, maar wat ik wel zie, is dat jou kleine het wel erger had dan finn, maar ik kan idd niet goed wat voor soort vlekjes het zijn..
Ik kan nog proberen er eentje naar te mailen, zodat je de foto in ware grootte hebt. Zie maar even of je dat wilt. Silvan zat er inderdaad behoorlijk onder, was zo'n sneu gezicht! Maar het is helemaal goed gekomen hoor! Ook hij had heel veel last van krampjes en heeft de eerste 3 maanden niets anders gedaan dan huilen. Je voelt je zo verschrikkelijk machteloos...
kun je ook de ware groote in een pb kwijt, of echt via de mail? anders geef ik je mn mail ff... ja, je voelt je echt machteloos ja, echt niet stil te krijgen en je ziet dat hij pijn heeft, echt heel sneu!
ehm, ik zie helemaal niks staan van een bijlage als ik je wil pb-en.... Ik ga nog even wat anders proberen
Bedankt voor het wachten, hihi. Deze zijn als het goed is wat duidelijker (misschien compleet overbodig, maar als je er op klikt worden ze groter hoor! ). Enne, niet schrikken....er staan een paar foto's op met waterpokken (link weer verwijderd.....)
ondanks de waterpokken toch vrolijk!haha.. nee.. het zijn toch andere vlekjes dat finn heeft! dank je wel voor alle moeite!!
Ik geef BV en mijn kleintje heeft het sinds gisteren ook. Rode vlekjes en kleine puistjes. Volgens mij niks raars, hoor.
ja, dat wel, kleine lachebek is het! laat je me nog effies weten wat het CB zegt morgen? Ben benieuwd, hopelijk geen koemelkallergie meid! Enne, ik moet vanmiddag met Silvan naar de dokter omdat er nu weer andere rode vlekjes zijn opgedoken. Je zou moe worden van al die vlekjes die ze tegenwoordig krijgen, haha.
ja, ! dat zal ik doen, heb net ook ff gebeld, ik heb liever vandaag dan morgen dat het duidelijk wordt! ik vind het zo zielig! nogmaals dankjewel he!
nee.. heb gister cb toch ook nog ff gebeld, maar ze konden het telefonisch ook niet echt makkelijk zeggen, logisch natuurlijk! haha.. om 15:30uur heb ik afspraak met cb.. dus hopelijk weten we het dan! ik laat het je straks weten!
het zou ook de vijfde ziekte kunnen zijn. daarvan krijg je rode vlekjes op de wangen. het is een virus, verder heel onschuldig. echt een kinderziekte, alhoewel het eerder bij peuters en kleuters voorkomt. moet je anders maar even googlen of je de symptomen herkent.
het cb zei dat de vlekjes van de hormonen kwamen. de eventuele koemelkallergie.. we zijn nuovergestapt naar de nutrilon pepti... moeten dat een aantal weken geven, kijken wat het doet...
He Sanne, ben benieuwd wat de pepti doet dan! Maar de evt koemelkallergie, is dat dan vanwege de krampjes of...? Verder alles goed op het cb?
ja, ik ben ook benieuwd of de pepti werkt... Finn heeft inderdaad enorm veel last van krampjes in combinatie met heel veel huilen en krijsen, hij had ook uitslag (dacht ik ,maar bleken dus hormoonpukkeltje te zijn), ook heeft ie een moeilijke stoelgang, de ene keer dun, de andere keer echte harde keutels.. nu dus aan de pepti, kijken of het beter word, ze hebben kennelijk geen test die het uit zou moeten wijzen, we moeten dingen dus uit gaan sluiten...