Nooit bij stil gestaan dat die dingen die je noemt evt. op koemelkallergie zouden kunnen wijzen. Silvan heeft ook echt de eerste 3 maanden alleen maar gehuild en ontzettend last van krampjes gehad en poepen kon hij niet (nog steeds niet trouwens). Ben erg benieuwd wat er uit komt en hopelijk wordt het snel beter!
ja, wist ik ook niet, maar ik heb zelf vroeger ook koemelkallergie gehad, dus vandaar dat de arts daar aan dacht.. het kan van alles zijn,maar om de allergie eventueel uit te sluiten, proberen we het gewoon...
Ik herken het wel is volgens mij gewoon babyacne. Thomas had het ook werd wel erger met een week en daarna is het ingedroogd. Als hij niet teveel huilt en rustig is en alleen op zijn hoofd zit is het volgens onze HA geen eczeem.
Oh, vandaar! Het zou natuurlijk kunnen omdat jij het vroeger ook hebt gehad. Ik zou het dan inderdaad ook gewoon proberen uit te sluiten. Ben jij er trouwens helemaal overheen gegroeid?
@ Tonneke, hij huilt (lees krijst) best wel veel, in combinatie met krampachtige bewegingen, het is zo zielig... @ Moniki, ja, ik ben er helemaal over heen gegroeid, volgens mij toen ik 4/5 jaar was, maar goed.. het is nu ff afwachten wat de pepti gaat doen, gister had hij een erg goede dag, maar nu is het weer huilen geblazen, hijslaapt nu eindelijk.. ook is hij héél erg winderig vandaag, kan dat van de pepti komen?
Had hij die winderigheid niet eerder? Kan nl. ook 'gewoon' van de krampjes komen. Heb je wel iets tegen de krampjes? Anders zou je eens sab simplex kunnen proberen. Hoe lang moet je nu de peti gebruiken (sorry als je het al eerder hebt gezegd!). Wel fijn dat jij er helemaal overheen gegroeid bent!
ja, zou natuurlijk ook kunnen, maar zo erg als hij het vandaag heeft, is het nog nooit geweest. vandaar dat ik aan de pepti dacht.. een week of 2, 10 sept moet ik weer naar het cb en dan gaan we weer gewone voeding geven. kijken hoe hij reageert...
hee! ja, hier alles goed! we zijn nu sinds afgelopen maandag weer overgestapt naar andere voeding, voor hongerige baby's, en het werkt! als extraatje slaapt ie (bijna) door, hij slaapt van 23.00 tot 5.00! dus helemaal fijn! gister heeft ie zn eerste prikjes gehad, zo sneu.. kma is het dus niet, want met de pepti reageerde hij niet anders en nu met de forte ook niet.. en we gebruiken nu ook infacol! ik moet zeggen, dat het eigenlijk heel goed gaat, hij is lekker vrolijk, huilt nauwelijks meer, alleen 's avonds eventjes, maar dan heeft ie zn welbekende huilmomentje! dus wat het geweest is....
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! En toch ook fijn dat het geen kma is en toppie dat ie bijna doorslaapt! Leuk om zo'n positief bericht van je te lezen. Misschien toch veel last van krampjes gehad? Sneu he die eerste prikjes? Kon bij Silvan zo wel meehuilen... Nogmaals toppie dat het zo lekker gaat!
ja, ben ik ook erg blij, stom dat je er 8 weken over moet doen om te weten dat ie gewoon honger had... ja, waarschijnlijk krampjes, maar ook boosheid omdat ie dus honger had.. zielig, maar goed.. hij is echt een buffeltje met genoeg reserves, denk ik dan maar! Dankjewel voor je berichtje! Lief dat je aan me (ons) denkt!