Mijn zoontje heeft sinds vanmorge opeens rode vlekjes in zn gezicht. aan de zijkant zitten 3 rode plekjes en op 1 handje heeft hij 2rode plekjes. eerste wat in me op kwam was waterpokken maar dat is dan wel weinig.... laatste keer dat hij met andere kindjes in aanraking kwam was vorige week dinsdag in ballorig. manlief zei: jeugd puistjes
Zijn er inmiddels wat vlekjes bijgekomen? Liam heeft namelijk de waterpokken en bij hem begon het op zijn buik met twee rode plekjes met in het midden van de plekjes een blaasje. Die had hij vrijdagavond en vandaag zit hij helemaal onder op zijn buik, rug en gezicht.
Nee hier zijn geen vlekjes meer bijgekomen. Op buik en rug zit niks. Heel apart want dan zijn t dus geen waterpokken, vraag me af wat t dan wel is....
Hoe oud is je kindje? Vaak breiden waterpokken zich heel snel uit. Zo kan je binnen een dag een geheel pukkelig kindje hebben... Misschien is het de 5e/6e ziekte. Uit zich vaak met rode vlekjes/plekjes en eventueel wat hangerig en koortsig zijn. Gaat vanzelf weer over. Maar bij twijfel even bellen naar de ha!