Mijn schoonmoeder ligt op sterven. Nu duurt de plechtigheid behoorlijk lang bij ons ( hindoestanen) Ik heb een tweeling van 2jaar en ik wil ze niet meenemen. Wij zijn pas verhuisd naar Drachten en een oppas hebben wij nog niet. Familie woont te ver in de randstad om de kinderen even onder te brengen. Nu vroeg ik me af de school heeft een naschoolse opvang kan ik daar aangeven dat ik natuurlijk met bij betaling de kinderen eenmalig wil onder brengen?
Kun je dat niet beter aan hun zelf vragen? Ik heb geen idee hoe dat bij jullie geregeld is. Sterkte met t verlies.
Een bso lijkt me niet direct geschikt voor 2 jarigen? Wil er geen familielid naar jullie toekomen om op te passen? En wil je ze er niet alsnog bij hebben na de plechtigheid? Toen mijn schoonvader overleed, was mijn zoon 4, maar hij heeft een beperking, dus meer 2 qua onttwikkelingsleeftijd. Hij is toen naar school geweest en toen ben ik hem op gaan halen na de begrafenis, dat vond mijn schoonmoeder erg fijn (toch ook zzijn opa die overleden was).
Misschien kun je het eens vragen bij een peuterspeelzaal in de buurt? Lijkt mij geschikter dan een bso. Heel veel sterkte meid!
Een bso is niet voor 2-jarigen. Buiten dat mogen ze het ook niet doen ivm alle protocollen. Dus toch even verder zoeken naar een geschikte oppas en ze anders dus wat verder weg brengen.