Slijmprop verloren en steeds meer slijmverlies....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maclynn, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maclynn

maclynn Lid

9 mrt 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag all,

Gister ben ik me slijmprop verloren wel zonder bloed maar toch schrok er best van aangezien ik morgen pas 36 weken zwanger Ben. Nu heb ik dus ook regelmatig slijmverlies bij afvegen. Ik had de vk al gebeld maar die zegt dat ik me heen zorgen goef te maken. Toch doe ik dat wel en ook omdat ik vaak last heb van harder buiken niet dat er echt al regelmaat in zit maar toch. Wie heeft/had dit ook en is ook snel bevallen na/met deze klachten?

Gr Maclynn

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi hoi ,

ik ben met de 40+5 mijn slijmprop verloren en daarna bevallen.
    als die harde buik klachten er vanavond nog zijn zou ik nog een keertje bellen ...
    maar verder heb ik er weinig ervaring mee sorry

toi toi toi

3. maclynn

maclynn Lid

9 mrt 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok Ja dat was ik ook wel van plan, toch heel erg bedankt voor je reactie.

Gr Maclynn

4. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    ik ben bij de eerste met 34 weken slijmprop verloren en bevallen bij 36w 6d (maar dit kwam doordat we het zelf perongeluk hadden opgewekt).

bij de 2e ben ik bij 32 weken slijmprop verloren, bij 37w 6d gestript.

ook al verlies je je slijmprop, het betekend niet dat de bevalling al begint. harde buiken had ik ook regelmatig in beide zwangerschappen.
    misschien maak je je teveel zorgen om de prop dat je een beetje stressig bent en zodoende harde buiken krijgt.

rustig blijven, het komt vanzelf en 36 weken is misschien wel iets te vroeg maar ze zijn dan al wel compleet:)

5. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Bij mijn oudste had ik ook met 36 weken de slijmprop verloren en hij is met 41 weken geboren.

6. maclynn

maclynn Lid

9 mrt 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dus het kan nog even duren, maar zelf opgewekt? Ik mask me idd miss wel te veel zorgen maar ik denk dat meeerdere dat zullen hebben bij n eerste kindje. En idd met 36 weken is niet zo heel erg maar het is beter als ze TOT 37 weken blijft zitten toch?

Gr Maclynn

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    slijmprop verliezen hoeft geen kwaad te kunnen
    die kan weer opnieuw groeien zei onze verloskndige bij een voorlichtings avond....

en idd @memmievan2
    zelf opgewekt.... euuuh hoe dan?

8. Loulou28

Loulou28 Lid

2 nov 2008
    27
    0
    0
    Ik ben bij de eerste mijn slijmprop met 33 weken verloren, had toen ook al 2 cm ontsluiting. Uiteindelijk is de kleine pas met 37.5 weken geboren. Ook ik had last van harde buiken, maar heb het uiteindelijk toch nog lang volgehouden.

Nu zwanger van de tweede en ben benieuwd hoe het nu zal verlopen.

Niet druk maken, maar wel in de gaten houden en indien nodig aan de bel trekken bij je VK.

9. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Ik had het met 34 weken al, ook opeens veel harde buiken erbij en zeurderige buikpijn, moest me geen zorgen maken zei de vlk. Ben nu 37 weken.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Maak je geen zorgen. Als er geen bloed bijzat twijfel ik of het wel de slijmptop was. Daarnaast is bakken slijm verliezen helaas normaal. Ten slotte luidt het verliezen van je slijmptop lang niet altijd de bevalling in.

11. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    L&T zijn met 36+3 weken gehaald.En alles ging direct goed.

12. maclynn

maclynn Lid

9 mrt 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dus het is gewoon afwachten en kan dus eigenlijk alle kanten op. 2 x gehaald rond de 36 weken Ja ik weet wel dat dit verder heen probleem hoeft te zijn maar ze zeggen toch dat vanaf 37 weken beter is. Mag ik vragen wrm ze gehaald zijn?

En idd zat heen bloed bij maar dat hoeft toch niet altijd of wel?

Gr Maclynn

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

De echte slijmprop die je baarmoedermond afsluit is bloederig ja. Bij de een iets meer dan bij de ander.

14. maclynn

maclynn Lid

9 mrt 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok nou das wel fijn om te weten marieke, ik had namelijk op google gekeken naar plaatjes en daar zag ik er 1 met en 1 zonder bloed. Maar tot nu toe is bib en wachten we gewoon af waneer de kleine meid zich aandiend.

Gr Maclynn

Deel Deze Pagina