Ruikvermogen in de war (jakkes!)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LenteVlinder, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenteVlinder

5 jul 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Ik ben momenteel rond de 6 weken zwanger. Sinds twee dagen is mijn ruikvermogen in de war. Ik heb de hele tijd een vieze geur in mijn mond/neus (weet niet of dat echt zo is of dat ik me dat inbeeld). Ik kan daar zo misselijk van worden! Jakkes! Daarnaast merk ik dat ik niet meer veel ruik. Schoonmaakproducten of gerechten die zeer sterk ruiken, ruik ik nauwelijks tot niet. Zucht. Herkent iemand dit? Of moet ik me morgen maken? Niets smaakt trouwens en mijn eetlust is sterk verminderd (ook omdat ik niet veel meer proef van wat ik eet)

Ik lees t graag :Sad:

2. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    bij mij is t juist t tegenovergestelde ik ruik juist alles 10x beter. de vieze smaak kan, heb ik nooit gehad maar dat hoor je vaker

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Die vieze smaak had ik ook. 1 voordeel, het is bij mij na een paar weken weg getrokken. En als je het kleine hummeltje dan ziet op een echo of hoort.....dan interesseert het je geen .... meer :D

Owja, ik dronk veel water met citroen erin en dat hielp bij mij best goed. Succes he?!

4. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb ook precies het tegenovergestelde! Ik ruik ook alles veel beter! ! Hoop voor je dat die vieze geur snel web trekt. .. bleg niets aan! !

5. LenteVlinder

5 jul 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    De ramadan is voorbij, en met de rotte geur/smaak gaat het beter. Nu kan ik door de dag door en pepermuntje innemen. Dus minder last van fijn!

Deel Deze Pagina