Mijn meisje is bijna 9 weken en slaapt eigenlijk supergoed! Maar overdag rommelen we nog veel, vandaar ook eigenlijk mijn vraag. Ze slaapt van ongeveer 19.30 tot 07:00 met nog voedingen tussendoor maar die drinkt ze slapend op. Dus dat is 11,5 uur. Om 08:00 kan ik haar weer terugleggen en dan slaapt ze zonder morren met een ruk door tot ongeveer 11:00. Dus dat is nog eens 3 uur erbij. In totaal zit je dan al aan ongeveer 14 - 14,5 uur. Maar ik raak in de war van haar signalen na de andere 2 voedingen. Op een gegeven moment lijkt ze moe te worden...ongeveer 1 - 1,5 uur na de voeding van 11 uur. Ze krijgt dan rode wangen, kleine oogjes en gaapt af en toe. Dus ik leg haar weer terug maar..........dan begint het jengelen! En als ik dan op de monitor kijk zie ik dat ze gewoon nog wakker is, soms een half uur later nog steeds! Dit morrelt dan zo door...af en aan jengelen en soms mss wat slapen. Idem bij de volgende voeding. Leg ik haar nu te laat op bed of kan ze juist met wat minder slaap toe?? Ik ben een beetje de weg kwijt overdag......hoe zouden jullie dit aanpakken?
Zolang ze niet huilt in haar bedje zou ik haar lekker die rust gunnen. Ze is nog maar heel klein en hebt natuurlijk nog een kleintje rond lopen. Wat fijn dat ze zo lekker slaapt!