Kan me zo voorstellen dat hier al vaker een topic over is geopend maar ik kan zo niets niet vinden. Ik ben bijna uitgerekend, nog paar dagen! Nu is het zo dat mijn energiepeil al een tijdje heeeel laag is, en ik eigenlijk niet zo heel veel meer doe dan kleine klusjes, keertje bij iemand langs, maar wel met veel rust tussen die kleine bedrijven door ) Soms hang ik de hele dag maar wat. Nu lees ik dat wanneer je lekker actief blijft de bevalling eerder in gang zou komen. Zou het zo werken? Ik wil namelijk nog best wat doen maar mijn lichaam geeft echt aan dat het niet veel meer kan. Zijn jullie nog druk met vanalles? Of word er ook veel gerust? Ik wil mijn zwangerschap nou ook niet perse rekken ofso dus misschien moet ik ook wat meer van de bank
ik was erg actief wat betreft schonmaken in huis tot en met de dag van de bevalling... stofzuigen en dweilen deed ik elke dag...meestal was heel het huis schoon om 12u smiddags..en dan ging ik uitgebreid lunchen en iets lezen, soms nog een dutje...daarna nog even eruit voor een boodschapje, uitgebreid koken...en tja...toen begon het savonds ....zoon is geboren op de uitgerekende datum
Ik ben nu 37 weken en zou eigenlijk rustig aan moeten doen maar dat kan ik niet. Ik zorg nog voor me zoontje van bijna 2 Doe de boodschappen Hou de was netjes bij Kook eten Doe het huishouden enz zelf Soms ga ik nog effe naar de stad of op bezoek enz Eigenlijk doe ik veelste veel nog maar ja die ellendige nesteldrang werkt ook niet mee haha.
Ik weet nog dat ik geroepen heb dat ik me bij die nesteldrang van zwangeren niets kon voorstellen.................totdat ik met zwangerschapsverlop was. Ik heb 3 dagen voordat mijn zoontje geboren is nog alle keukenkastjes uit staan soppen en op mijn knieen de badkamer schoongemaakt. Alles MOEST schoon. Nu heb ik nog steeds nergens last van maar wij gaan in febr verhuizen en ik wil graag voor mijn verlof van 7 maart over zijn maar ik betwijfel of dat gaat lukken. Er komt dus voor mij nog een erg drukke tijd aan (al doe ik nu beetje bij beetje ook wel wat zoals kasten uitruimen en de zolder uitzoeken) en hopelijk gaat het dan nog goed met mij lichamelijk gezien.
Ik ben ruim 38 weken zwanger en doe nog heel veel: voor mijn dochter van 2 zorgen hond uitlaten boodschappen doen koken het huis schoonhouden administratie doen / rekeningen betalen Ik heb helemaal niet het gevoel dat de bevalling op korte termijn zou beginnen, dus ik geloof er niet zo in.
Ik loop nu inmiddels 40+ en heb vandaag pas voor het eerst een off day.. Deed tot gister nog het hele huishouden, de boodschappen, de was, hond uitlaten, koffiel leuten/ ff de stad in (geen uren shoppen meer maar wel ff). Kortom alles nog.. Alleen vandaag ff niet, heb t gehad haha.. Morgen nieuwe dag..
Ik ben nu bijna 39 weken zwanger en heb thuis een mannetje lopen van ruim 3 jaar. Alle energie die ik nog heb gaat naar hem toe Boodschappen doe ik samen met mijn man, want alleen naar de winkel, lees: met zoontje is niet meer te doen. Thuis doe ik elke dag nog wel de was en de afwas, maar het stofzuigen doet mijn man. Het is lastig, maar anders is het niet te doen. Mijn eerste kwam met 36+4 en deze zit nog steeds heerlijk geloof ik...Ik weet niet of rust nemen of juist niet rust nemen de bevallingsdatum versneld. Lijkt mij van niet eigenlijk.
nou hier ook nog hardstikke actief eigelijk soms een beetje te en dan voel ik het ook wel savonds hoor.. maar nog steeds geen baby dus denk dat het niet altijd zo hoeft te zijn...
ik ben bijna 33 weken, maar doordat ik snachts slecht slaap en dan wat langer blijf liggen(11-12u) ben ik gans de dag lui, maar als ik dan weinig geslapen heb en ik sta dan rond 9u op zoals vandaag dan heb ik heeel veel energie gans de dag en avond en doe ik heel veel, zoals vandaag vanboven tot onder gepoetst,geschrobt, vanalles uitgewassen,gestreken etc alleen mag ik het deze avond wel bekopen vd rugpijn en de harde buiken.
Ik moet van mezelf ook maar bezig blijven. De dagen dat ik rust (omdat ik het echt lich. nodig heb) baal ik als een stekker. Is mischien lich. beter om te rusten, maar voor mijn gemoedsrust en gestelijk gesteldheid is het maar niets. Dan heb ik het idee dat ik zomaar en dag weg gooi. Zonde van mijn leven. Dus ik ga lekker door....... Boodschappen Stofzuigen Poetsen Koken Voor onze zoon van bijna 4 zorgen Mijn vluchttas (en die van mijn zoon die dan gaat logeren) heb ik al ingepakt En zo lekker bezig blijven tot aan de bevalling (of dat ik erbij neer val, wat maar het eerste komt)
pff vanaf 36 weken heb ik alles schoon lopen houden.....nou dat dus 4 weken lang! Ik heb het nu opgegeven.....alles wordt net zo hard weer vies. Alles was zo mooi schoon en op orde en de kleine is er nu NOG niet. Dus ik ben het een beetje beu haha..... Alles is nu nog steeds wel schoon natuurlijk.....maar ik heb niet meer de drang als een paar weken terug om het allemaal zo te houden. En daarbij wat belgischemama ook zegt.....snachts slaap ik slecht en ben blij als ik sochtends WEL slaap dus dan blijf ik mooi liggen. Daarbij doet alles voortaan zo'n zeer dat ik ook gewoon niet veel meer kan.....