Hoi ladies Herkent iemand dit? Vandaag andere doekjes gekocht van Zwitsal (normaal heb ik die van AH huismerk maar was uitverkocht) en na het eten kreeg ze ineens allemaal rode vlekken rondom haar mond. Dus in eerste instantie schrok ik, dacht dat het aan het eten lag ofzo. Maar later dacht ik ineens aan die doekjes! Het zat ook alleen om d'r mond verder nergens. Na een goed halfuur trok het weer weg. Het lijkt me dat als er een allergische reactie komt op het eten dat dat over haar hele lijfje zit en niet alleen rondom de mond toch? Die doekjes ga ik dus niet meer gebruiken!
Herkenbaar maar hier kregen ze het bij alle merken. Ik gebruikte gewoon luierdoekjes of een washandje als we thuis waren. Ze ruiken ook zo doordringend.
Is bij mijn dochtertje ook zo dus die gebruik ik niet meer. Ook de zwitsal zachte huidjes crème in een tube kan ze niet goed tegen. Eerlijk gezegd ben k zelf ook geen voorstander van Zwitsal omdat het sterk geparfumeerd is en dat dat niet goed is voor de tere babyhuid. Werk zelf in de dermatologie en bij ons raden de dermatologen Zwitsal ook af. Ik gebruik nu voornamelijk Neutral omdat dit het meest vriendelijk is voor het baby huidje. Ondanks bovengenoemde argumenten vind ik Zwitsal erg lekker ruiken maar mijn dochtertje kan er echt niet tegen.
Jouw dochtertje ook al dus! Ik gebruik eigenlijk alleen de haarlotion van Zwitsal, verder alles van naif en een gezichtscrème van weleda. Ik ga ook echt niets meer van Zwitsal doen! T arme kind zat echt helemaal onder de vlekken, maar voor de lekkere geur toch wel jammer
Je kan beter die doekjes Zowiezo niet voor het gezichtje gebruiken. Een washandje en water zit veel minder heftige stoffen in. Ik veeg bij billen doekjes thuis ook altijd na met een washandje en water. Veel huidvriendelijker.
snoetenpoetsers van hema vind ik fijn. Die ruiken het minst naar kauwgomballen (zoals al die anderen) en nog nooit huidproblemen gehad hier. Ik gebruik ze echt vaak, mijn zoontje smeert altijd alles onder
Ik gebruik geen snoetenpoetsers,maar vaak een natte 'spuugdoek' Rode vlekkenrond de mond krijft mijn zoon van bijv mayo, dus ook na eten van salade
Mijn dochter had/heeft het van alle doekjes. Ik gebruik voir haar 'gewone' natte doekjes, hydrofiel of washandje bv.
Herkenbaar. Ik heb een zoontje met een gevoelige (eczeem)huid. Wij poetsen met een nat hydrofiel washandje. Overigens reageert hij op meerdere zwitsalproducten. Dus die staan na 1,5 jaar nog ongebruikt in de kast.
Dat had ik ook vroeger van mayo! Is weer overgegaan gelukkig toen ik wat ouder werd. Bedankt allemaal voor de reacties, ik gebruik nu ook gewoon natte doekjes (hydrofiel washandje/Spuugdoekjes)