Sinds 1 week heb ik constant last van oortjes die ploppen, ik kan het niet anders uitleggen. Lijkt alsof ik in een vliegtuig zit, of onder water. Is dat een zwangerschapssymptoom of heb ik gewoon rare oortjes? Ik heb er nog nooit last van gehad en ook nooit iets over gelezen.
Nee je hebt gewoon last van je oren hoor. Je trommelvlies staat wat gespannen. Als het zeer begint te doen, even langs de huisarts. Trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Thanks, nou het doet geen pijn hoor, het is telkens alsof mijn oren toe gaan, maar misschien heeft het niets met zwangerschap te maken en moet ik mijn oortjes eens laten uitkuisen. Mijn man zegt dat toch soms tegen mij als ik niet goed oplet, haha.
Ja hier heb ik ook last van gehad. Was bij mij in ieder geval alleen maar aanwezig de paar weken dat ik zwanger was. ( miskraam gehad) Geen vervelend gevoel en ook niet constant. En allebei de oren. Wel afgewisseld.
Hey Paint, ik vind het heel jammer voor je. Ik hoop dat je weer snel zwanger wordt en ploppende oortjes krijgt. xxx