Wie weet hoe dat kussentje heet waarbij je kindje wel op haar rug kan slapen, maar dan in een speciaal kussentje. Wij hebben nu een zijslaper maar die werkt niet, madame ligt na een paar uur gewoon weer vrolijk op haar rug (en dus achterhoofd) te slapen. En haar hoofdje wordt steeds platter
oh, ik lees ff mee want ik zit dus te twijfelen tussen een zijligger en zo'n kussen ( is er toch zo eentje waarbij ze op hun rug kunnen blijven slapen??) Groetjes Kim
Een handdoekje oprollen en in haar rug leggen zodat ze niet terug kan draaien. Ik heb ook een zijslaper en daar draait madam ook terug in op haar rug omdat hij veel te ruim zit. Ik heb dat dus zo opgelost. Trouwens hier geen plat hoofdje maar gewoon voorzorg.
Tip: De babysleep waar jullie het over hebben, van elkaar afhalen, de 2 gedeeltes dus. Dan een klitteband bevestigen aan de twee delen (kleine driehoek en het tussenstukje waar de bay opligt), dan is het tussenstuk waar de baby tussen ligt smaller en is de mogelijkheid om weer op de rug te draaien kleiner. Als de baby toch meer ruimte nodig heeft, dan kun je hem groter maken met het klitteband. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo, zo niet dan hoor ik het wel en probeer het dan nog een keer zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Succes