We willen in juni een paar nachtjes naar valkenburg. wie weet er een leuk niet te duur kindvriendelijk hotelletje?
ik ken er alleen een leuk vakantie park met appartementjes die best luxe zijn, maar vermoed dat je dat niet wil
Volgens hem het Walram, is een wat groter hotel en hebben dus ook meer mogelijkheden. De rest is te duur of niet echt op kleintjes ingesteld.
Hmm er zijn daar niet echt op kinderen gericht hotels. Wel Valkenburg zelf is ontzettend leuk met de kinderen. Er is wel allemaal in de buurt verschillende kindvriendelijke campings. Ligt er eigenlijk aan wat precies je eisen zijn? Je zou ook een appartement voor paar dagen kunnen huren? Vaak nog goedkoper ook
Van der valk hotel. Zit er vast wel een in de buurt. Wij gaan regelmatig wkndjes weg en hebben bijna altijd vd valk. Zitten overal en gwn super hotels! Prijs is goed en de kamers zijn heel groot ideaal voor kids en campingbedjes Veel hebben er ook een zwembad
Dichtstbijzijnde is aan de snelweg in Heerlen. Je zou ook kunnen kijken voor vakantieappartementen, daar zijn er meer van en vaak goedkoper.
Ik weet niet of er hotels in Valkenburg gericht zijn op kinderen. Maar ik zou Hotel Walram of Parkhotel Rooding adviseren. Zijn wel 2 van de betere hotels in Valkenburg.