heb k iets in me lichaam ofzo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kreeft, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

elke maand als k ongie wordt het k vage posi zwangerschaptesten, zelfs mijn vriend ziet die streep.
    snap me lichaam niet hoor.

gr kreeft

2. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    ow ja ben vandaag ongie geworden, maar me temp blijft hoog namelijk 37,9, snap het echt niet hoor.

k zal de dok moge ff bellen, en vragen hoe dat kan.

gr kreeft

3. Niet meer actief

wat voor testen gebruik je?

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wat een hoge temp! Misschien ben je wel gewoon zwanger,maar verlies je bloed. Dat kan, ik zou de dokter maar even bellen.

Heb je een foto van je test?

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja inderdaad dat wilde ik ook weten, wat voor testen gebruik je?

Misschien een digitale ertegenaan gooien?

En hoe ziet je menstruatie eruit? Ik hoef geen details te weten hoor, alleen is het zoals 'normaal'?

6. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    wat voor bloed verlies je? bruin bloed of helderrood bloed met klonters?

7. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hai

gebruik de testen van sensitest, vorige maand was precies zo allemaal posi testen maar wel ongie.

k verlies op dit moment veel bloed, het is gewoon donkerrood van kleur.
    net zat k op de wc, het stroomde er gewoon uit :confused:
    want gister ochtend ook k moest krom lopen van de pijn in me rug en buik pfffff.

k ga de volgend cyclus afwachten en als k weer posi testen in handen heb neem k mee naar de dok en laat het hem zien.

k had voor de gein ook midden in me cyclus getest en die testen waar zooooo negatief als het maar kan zelfs geen indrooglijntje.

me lichaam doet gewoon raar met me.

gr kreeft

8. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    ow ja mijn temp is nog steeds 37.9 snap der niks meer van.

gr kreeft

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Miskraam?

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hmm.. Misschien dat je elke wel bevrucht bent, maar het toch afsterft?
    Dat kan, dan wordt je gewoon ongesteld.
    Wanneer doe je die testen? Voor je NOD?

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het klinkt als vroege miskramen... Een lijntje is een lijntje. Maar ik ken ook verhalen van iemand hier die het ook steeds had en volgens de gyn was ze dan toch niet zwanger...

12. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    k heb 2 dag voor nod getest, toen kwam er een licht streepje binnen de tijd, k moest het vandaag worden maar ben gister al ongie geworden toen heb k ook een test gedaan en daar kwam wederom een licht streepje in te staan, vorige maand was precies zo en me vriend ziet die strepen ook wel.

dit waren me symptonen

heel veel gapen
    maagzuur na het eten
    met vlagen misselijk vooral in de middag en avond
    emotioneel
    chagie
    en gevoelige boobs
    en veel honger zelfs midden in de nacht.
    en niet te vergeten heel erg licht in me hoofd

en nu heb k ook van die kleine achtige stolseltjes in me maandverband en af en te flinke steken in me buik en me doos dat k ff stil moet staan totdat de pijn weg is.

k heb nog ouwe foto van vorige maand, van deze maand heb k weggegooid.

zal het proberen in me album te zetten.

gr kreeft.

13. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hmmm foto lukt me niet, hij zegt dat het te groot of beschadigt is.

gr kreeft

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik denk dan dat het vroege miskramen zijn

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    Ik had deze maand met sensitest hetzelfde! Ik testte zaterdagochtend, zag toch een redelijk duidelijk 2e streepje en mijn man ook. (en dat zegt wat) toch werd ik die dag ongesteld! Kruidvat testje gedaan voor de zekerheid en die was heel negatief, dus misschien ligt het wel aan sensitest.

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik had ook sensitest... Die staan toch wel goed aangeschreven. Ga nu twijvelen.

17. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    heel veel vrouwen worden "ongesteld" terwijl ze niet weten dat ze op dat moment eigenlijk een hele vroege miskraam hebben

18. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    heb ook met sensitest midden in me cyclus getest, en daar kwam helemaal geen streepje in zelfs geen indrooglijntje.

k heb toen de midstream betelt, en met die heb k 2 daagjes voor nod getest en tog een lijntje even dik als controlelijn en licht van kleur.

k ga midden in me cyclus weer testen en die test bewaren en als me nod er is weer testen en dan die test ook bewaren mits er een streepje op komt en dan naar de dok ermee.

want dan wil k doorverwezen worden, want stel k ben wel bevrucht maar om de 1 of andere reden niet goed innestelt en meekomt met me ongie.

en dit is nu al de 2e maand dat hetzo is, met heel veel bloed verlies en kleine stolsteltjes en veel pijn erbij.

gr kreeft

19. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Daarom adviseren Predictor, ClearBlue, enz. ook dat je niet VOOR je nod moest testen. Eigenlijk is dat geen vroege miskraam, zoals hier ook wel geschreven wordt. Het eitje kan dan wel bevrucht zijn, maar het nestelt zich niet in, dus je wordt ongesteld. Mocht je nou op of NA je nod positief testen en dan alsnog 'ongesteld' worden, dan zou je wel naar de huisarts kunnen vragen hoe dat kan.

Komt erop neer, als je VOOR je nod test, is het eigenlijk onbetrouwbaar.
    (als je nou niet getest had, was je gewoon ongesteld geworden, niks aan het handje)

Ik bedoel het niet lullig, hoor. Maar ik wil ook niet dat je je zorgen maakt!

Liefs!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben het niet zo met bovenstaande eens. Op zich is het inderdaad zo dat een zwangerschap al vroeg afgebroken kan worden en dat mensen dat vroeger niet wisten. Maar Kreeft, als jij er mee naar de dokter wilt, moet je dat zeker doen hoor. Het kan geen kwaad alvast wat testjes te doen door wat bloed te laten prikken.

Succes, en hopelijk heb je dit keer een gewone cyclus of blijft het kindje plakken.

Deel Deze Pagina