HULP gezocht: kan ik zwanger zijn???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door angela33, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo,

kan iemand me misschien helpen?

donderdag 19 januari eerste dag ongesteldheid.
    eisprong rond 5 feb
    normaal is mijn lengte van cyclus 28 of 30 dagen
    donderdag 16 feb heb ik een test gedaan maar die was negatief.

verschillende symptomen namelijk:
    2 druppels bloed verloren en daarna wat bruinige afscheiding
    in het begin vochtige tepels
    het idee dat er steeds iets wegloopt dus snel naar toilet maar niks te zien.
    honger gevoel
    nu een paar dagen verhoogde temperatuur tussen 37.5 en 37.8 graden
    nu steeds witte afscheiding

heb ik te vroeg getest? wanneer kan ik het best nu gaan testen?
    kan ik zwanger zijn?

graag wat reacties.

2. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    is er dan helemaal niemand die er iets over kwijt kan?????

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Als je je eisprong rond 5 februari heb gehad kan je te vroeg getest hebben... Hoe weet je dat hij toen was? Gebruik je ovulatie testen?
    Ik lees wat over je temp, doe je dat elke ochtend voor je uit bed stapt en op het zelfde tijdstip? Anders heeft tempen niet veel nut ;)
    De klachten die je omschrijft kunnen ook van een naderende menstruatie zijn (ik herken er verschillende die ik ook heb gehad maar was niet zwanger), dus ik vrees dat je nog even af moet wachten.

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan maar hoeft niet. Ik denk dat je te snel hebt getest. Als je cyclus 28/30 dagen is zou je het dit weekend kunnen worden.

Toen ik zwanger was merkte ik niks, behalve dat ik geen ongi klachten kreeg en toen was t raak.

Succes meid!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    mijn eerste dag was 21 dec. (anderhalve dag ongi), 21 jan test gedaan 3 dagen NOD die was van Mat care en die was negatief, moest een vroeg tester zijn.
    5 feb nog niet ongesteld, nog een test gedaan van kv 2 voor 5 euro. Teststreep was donkerder dan controle streep. dus het kan makkelijk dat je te vroeg was met testen.
    Ik was gelijk ruim 6 weken. Nog even geduld hebben :)

6. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik heb vanochtend maar eens een test gedaan die van kruidvat 2 voor 5 euro maar die was negatief. ook nog steeds geen spoor van menstruatie, ik snap er niks meer van.

wanneer kan ik het beste nog een keer testen?
    wie kan me dat vertellen en toelichten?

ik hoor graag jullie reacties.
    groetjes angela33

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    het heeft te maken met je hcg hormoon, wat ook in de bijsluiter staat. als jouw lichaam het niet zo snel aan maakt (net als bij mij) of je innesteling iets later is geweest, dan kan het nog negatief zijn, omdat er nog niet genoeg hormonen te vinden zijn in je urine. Waarom het bij de ene wat langer duurt dan bij de ander, weet ik niet.
    Als je over een dag of 5 nog niet ongesteld bent, kun je het weer proberen. Ik had 2 weken nodig voor ik positief testte.

Het is wel beter meetbaar als je met ochtend urine test en de avond ervoor niet zoveel drinkt, dan is de concentratie HCG in de urine hoger. Zeg maar zo, nog geen ongi is goed nieuws, succes!!

8. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Als je morgen niet ongi word probeer woensdag eens te testen mischien was je Ei wel 7 feb gesprongen iets later

9. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi daar ben ik weer.
    ik ben nu 6 dagen overtijd en nog niks te bekennen van een menstruatie.
    mijn symptomen zijn:

-witte afscheiding
    -soms het gevoel dat er iets wegloopt maar ga dan snel naar toilet en niks te zien.
    af en toe voel ik een steek in mijn onderbuik
    - soms beetje beroerd vooral na het eten
    - uren na dat ik heb gegeten soms boeren en dan komt het omhoog terwijl ik niets iets geks heb gegeten
    - slecht slapen

zondags getest en die was negatief

kunnen dit al symptomen zijn????
    wie kan me helpen en wat ik het beste doen?
    wanneer zou ik dan kunnen testen.

groetjes angela33

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Wat je hier eerder zei was dat je eisprong rond 5 februari was, wat betekent met een lf van 14 dagen dat je 2 dagen over tijd zou zijn...

Misschien heb je toch je eisprong later gehad? Misschien is je cyclus wat van slag?

De symptomen die je noemt heb ik ook geregeld na mijn eisprong maar ik ben dan niet zwanger, het kunnen ook wel zwangerschaps symptomen zijn. Het is bij iedereen verschillend helaas en het kan dus alle kanten op.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid :)

11. Maartje82

Maartje82 Nieuw lid

22 feb 2012
    1
    0
    0
    adviseur arbo en veiligheid
    Geldrop
    hallo allemaal,

vrijdag of zaterdag heb ik mijn NOD. Ik heb al wel sinds een paar dagen klachten die ik nog niet eerde heb gehad.

- ik heb pijnlijk tepels
    - ik voel mij heel erg opgeblazen en niet helemaal lekker, maar niet echt misselijk
    - vorige week heel veel afscheiding in een witte kleur.

Zouden dit de eerset syptomen kunnen zijn? Ik weet dat testen pas dit weekend kan.

12. Mamapatty

Mamapatty Lid

12 jul 2011
    85
    0
    0
    Hallo dames,

Ik herken jullie klachten allemaal.. ik vind het zo spannend! Ik hoop het zoo..wilde eigenlijk naar de beurs (9 maanden) als het zo zou zijn, maar ik ben bang dat het afwachten zeker nog tot maandag duurd.....

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    en al mensen positief getest,
    Het zou zomaar kunnen.
    Ik had/ heb helemaal nergens last van en ik keek een beetje schapig naar de teststreep dat hij donkerder was dan de controlestreep. hahahha Succes allemaal.

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    en meiden zijn jullie zwanger??

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had voor mijn NOD ook nergens last van hoor..niets noppes niente nada...

Maar omdat ik zwanger geworden ben via IUI D wist ik wanneer ik kon testen. Vier dagen voor NOD testte ik al positief. Wel lichtjes.

Dag voor NOD een zwanger/niet zwanger van CB gedaan en deze zei direct zwanger. Deze test heeft veel hcg nodig dus toen pas geloofde ik het echt.

Mijn klachten begonnen pas met week 5.5. En alleen maar misselijk en doodmoe. Echt beroerd. Tot aan week 10. Opeens was het ook over.

Zere borsten of tepels heb ik tot nu toe (bijna 20 weken) nog niet gehad!!! Ze zijn ook niet groter of gevoelig.
    En ook niet vochtig....

Wat jij hebt of voelt kan van een menstruatie zijn of evt een zwangerschap...

16. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi,

ik ben nu 12 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie te bekennen.
    wat ik voel:
    - met vlagen beroerd maar nog niet dat ik moet spugen ofzo
    - steekjes in mijn buik
    - verandering van mijn tepels
    - meer bobbeltjes rond mijn tepels
    - gisteren uit een borst een druppel gelig , dat had ik ook toen mijn zus zwanger was van allebei haar kinderen.
    - vaak een vol gevoel

kan dit dan iets betekenen, ik ga morgen of woensdag nog maar een keer testen, want de test die ik vrijdag gedaan heb gaf naar mijn idee wel een streep maar sommige mensen op dit forum zien het niet , ik zal die test van vrijdag even toevoegen en dan hoor ik graag wat jullie er van denken. oh ja dit streepje stond er binnen een minuut.

groetjes angela33

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Angela, die test lijkt mij positief hoor!

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Als je zeker bent dat je overtijd bent, maar na 12 dagen nog niet ongesteld bent, zal ik naar je Huisarts gaan. Die kunnen evt met bloedonderzoek je HCG onderzoeken.
    maar sommige mensen bouwen erg langzaam hcg op en kunnen dus ook pas laat positief testen.

succes en ik hoop voor je dat het raak is.
    ohja en ik zie echt wel een tweede streep op je test.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @angela33 ik zie ook een tweede streep.
    Als je het vrijdag hebt gedaan en je test morgen ochtend weer, dan moet het duidelijker worden :), dus ik zou als ik jou was morgen ochtend nog eens een test tegenaan gooien. HCG hormoon verdubbelt per dag, dus het kan een wat latere innesteling zijn.

Ik hoop voor je dat aankomende keer nog donkerder streepje is!

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Angela33 je bent echt wel zwanger hoor! Duidelijk een streep

Deel Deze Pagina