Lang geleden toen ik bij vrienden op bezoek was met mijn zoon (toen ongeveer 4 maanden) was ik vergeten het maxicosie handvat te vergrendelen (normaal hoor je een klik) bij het optillen keerde het zitje dus om. Helaas zat hij ook niet vast op dat moment en het gevolg was dat hij voorover met zijn hoofd op een stenen vloer terecht kwam. Ik werd er helemaal eng van. Nu bij mijn dochter doe ik meestal minstens 3 keer schudden aan de maxicosie voor ik het durf op te tillen. Toen ik mijn zoon bij m`n oma ophaalde wat ik zo enthousiast dat ik hem optilde tot boven mijn hoofd. Helaas was ik vergeten dat ik onder de toog stond waardoor zoonlief met z`n hoofd er tegen aan knalde. Maar goed ook dat doe je maar 1 keer.
Jee meiden, heb eventjes niet op mijn topic gekeken en wat zijn er al veel reacties bij! Leuk! Lekker he, het schaamrood even van je afschrijven
Dit is niet iets wat heel erg is ofzo, maar wel echt onervarenheid. Frummel werdt steeds drijfnat als mijn vriend de luier had verschoond. Iedere keer als hij plaste was hij gewoon helemaal nat terwijl de luier niet vol zat ofzo. Later deed hij hem een luier om en vroeg mij te kijken wat hij nou verkeerd deed. Dus ik kijken, steekt aan de zijkant van de luier frummels piemeltje naar buiten ! Niet gek he, dat de romper dan nat is en de luier nog droog van binnen. Moet er nog steeds enorm om lachen als ik er aan denk.
Hier ook al een aantal blunders gehad. Mijn vriend wilde een zwitsal tube terug zetten op de plank boven de commode viel die tube op zijn hoofdje. Een keertje met naar boven lopen had ik hem vast stoot ik zo met zijn hoofdje tegen de trapleuning aan... En we hadden bij hem schoentjes aangetrokken waarvan bij een schoentje er nog een prop papier in zat... voelde me erg lullig want werk notabene bij een schoenenwinkel Ach er zal nog wel veel meer gaan gebeuren.
Hier ook het bekende nagelknip probleempje heb ook al 2 x iets tever geknipt. en heb ook al paar x progeluk met mijn nagel gekrapt. voor de rest nog niks eigelijk maarja fouten maken is menserlijk en die kleintjes zijn zo vlug soms
toen ik naar het cb moest klikte ik altijd de maxicosi op t onderstel was maar een klein stukje lopen maar deed nooit de riempjes vast in de maxi cosi dat deed ik alleen in de auto dus ik kom bij het cb aan wilde de maxicosi van t onderstel afklikken en mn zoontje gleed zo met voetenzak en al de maxicosi uit... was erg geschrokken gelukkig had hij alleen een rood plekje...
Ehmmmm ik schaam mij ook diep en voel mij ook ernstig schuldig over mijn gekluns.... Het velletjes er af knippen tijdens het nageltjes knippen, klinkt mij ook akelig bekend in de oren. Ohohoh wat voelde ik me schuldig toen m'n dochter zo begon te krijsen. Wat ik nog veel erger vond, was dat ik haar een keertje wilde temperaturen, omdat ze zo gloeide, maar omdat ik gehaast was, stak ik de thermometer in het verkeerde gaatje . Daar voelde ik me echt zeer rot over.