Symptomen verdwijnen enz

Discussion in 'Eerste symptomen' started by HeMa, May 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Kan het zo zijn dat bv pijn aan je borsten minder wordt?
    En dat je bv last van andere dingen later krijgt inplaats van het begin?

Ik ben ong 1 dikke week terug verkouden geweest en had weinig honger maar nu merk ik dat nu ik beter ben dat mijn eetlust nog steeds anders is.
    Chocola kan ik laten staan terwijl je het hiervoor moest verstoppen omdat ik alle chocola in huis op moest eten.
    Normaal ben ik gek op verassingeieren maar vandaag kwam mijn man en als verassing heeft hij zo'n doosje meegenomen maar ik heb er nog niet 1 gehad omdat ik er geen behoefte aan heb.
    Ik zal heus wel 1 nemen vandaag maar die drang ernaar is zoveel minder ineens.

Ook mij reuk lijkt ineens anders. Gisteren mijn man vlees aan het bakken en het stonk gewoon :confused:

Vind het zo apart :(

Verschilt het gewoon bij iedereen en verdwijnt de ene symptoom gewoon en kan die ook weer terug komen enz?

2. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    Ja hoor, dat kan allemaal volgens mij!

Ik heb ook wisselend last van mn borsten en bij mij is het eigenlijk geen dag hetzelfde. Die overgevoeligheid voor geurtjes is ook normaal. Je HCG in je bloed neemt nog steeds toe en dat kan er dach tik ook voor zorgen dat je klachten verschillen.

geniet ervan!
    groetjes sanneke

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hallo

Ja hoor dat kan zeker dat het allemaal veranderd , en het kan idd ook weer terug komen!
    De een heeft nergens last van en de andere heeft er meer last van!
    Hoort er allemaal bij :D

Geniet van je zwangerschap!

groetjes!

4. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Dankjewel voor de antwoorden.

Merk dat ik de laatste dagen erg moe ben en ik lig heel vaak.
    Dacht eerst van is het nou lui zijn of echt moe...maar het is gewoon echt moe zijn.

Ik geniet van alle kwaaltjes/symptomen die ik nu heb. Behalve misselijk zijn is een beetje rottig :)

Blijf het erg vreemd vinden allemaal en blijf het ook eng vinden. De angst dat het mis kan gaan terijl ik gewoon moet genieten ervan!

5. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Dankjewel voor de antwoorden.

Merk dat ik de laatste dagen erg moe ben en ik lig heel vaak.
    Dacht eerst van is het nou lui zijn of echt moe...maar het is gewoon echt moe zijn.

Ik geniet van alle kwaaltjes/symptomen die ik nu heb. Behalve misselijk zijn is een beetje rottig :)

Blijf het erg vreemd vinden allemaal en blijf het ook eng vinden. De angst dat het mis kan gaan terijl ik gewoon moet genieten ervan!

Share This Page