Momenteel zijn wij op vakantie en er zijn hier in de omgeving twee attracties, land van jan klaassen en megapret. Heeft er iemand ervaring hiermee en kunnje me vertellen wat leuker is voor een kind van 4,5?
Beide zijn leuk. Verder heb je hier ook nog kleoland is wel over de grens meer heel leuk Binkie in doesburg En ballorig in doesburg. Zelf vind ik megapret vooral leuk met buitenspeel weer. Ik zou dan eerder naar braamt gaan al je echt wil kiezen tussen deze twee
Gezien het weer naar Jan Klaassen, heb je meer binnen dan bij Megapret. Je kunt ook nog iets verder rijden naar Winterswijk, daar zit Sevink Molen. Ook een binnenspeeltuin met een mega-zandbak, auto's en een klimkasteel.
Land van Jan Klaassen ben ik nooit geweest. Megapret al wel een aantal keer. Absolute aanrader wat mij betreft!
Ik vind geZien et weer juist megapret ! Jan klaasen is veelal buiten en binnen eigenlijk maar weinig Megapret is heel leuk ! Winterswijk kun je Indd naar avonturen park sevink molen hier hebben ze 8 trampolines een grote zandbak een springkussen een soort klimkasteel met glijbaan erin. Toch vind ik persoonlijk megapret leuker maar dat is mijn menig ( wij wonen in de buurt dus gaan geregeld naar sevink molen en megapret )