Wij zijn voor de derde keer in verwachting. Ik zit nu even na te denken hoe we dit leuk gaan vertellen aan onze ouders en vrienden. We hebben 2 jongetjes. Iemand inspiratie?? BEDANKT ALVAST!
Opa's en oma's was bij ons al gewoon blij dat we vertelden dat er een nr 3 op komst was. Geen poespas of fratsen!
Misschien handig als je even verteld hoe je het vorige keren hebt gedaan? Ideetjes: - Cake/lange vinders/oid met rose en blauwe muisjes op tafel zetten. - Andere kids shirtje ofzo aandoen met leuke tekst. - Fotolijstje met gedichtje erin geven.
Met de verjaardag van mijn man, hebben apple-tv en daar kun je collage van foto's mee maken.. We hebben al een zoon, dus vertelden dat we zulke leuke foto's hadden van hem.. Er zat na een paar 2 minuutjes ongeveer een foto tussen van hem, met een spraakballonnetje " Stoer, ik word grote broer!"... Was erg leuk!
fotoboek laten maken laatste blz echofoto jip en janneke champagne cupcakes met glazuur en muisjes taart met roze/blauwe lagen. bosche bollen trakteren en speen in de gaten proppen. fortune cookies met leuke tekst er in.
Oudste een shirt aan met een 1 erop, tweede zoon een shirt met een 2 en jijzelf een shirt met een 3 en daaroverheen een trui. Als iemand dan een opmerking maakt over "nummer 1 en 2" kun jij je trui omhoog trekken "tadaa! Nummer 3!"
Laat de 2 oudste een bord op houden, 1 en dan 2 en dan 3 door jullie samen vast houden met echo foto vast of een pak luiers/pak muisjes ?
Ik liet me oudste lange vingers met roze en blauwe muisjes uitdelen toen ik jarig was. Kwam totaal onverwachts dus was heel leuk
Voor fb van jullie allemaal een shirt aan de lijn met een klein rompertje. voor de rest een Verhuisbericht maken met de tekst: Let op! Verhuisbericht, in ... 2015 verhuis ik van mama's buik naar mijn bedje. liefs broertje of zusje van ... en ...
Ik heb een buikband omgedaan (was wel oudjaarsavond, maar je kunt er ook een andere tekst op zetten) waar ik zelf op heb geschreven: ik ben het laatste nieuws van 2013!.
Wat een leuke ideeën! Hier ook de derde op komst. Maar wij hebben het gewoon tijdens een borrel aan mijn schoonouders verteld en tijdens de koffie aan mijn ouders. Broers en zussen zelfs door de telefoon... Kwam ook omdat iedereen ver weg woont, maar verder niet ingewikkeld gedaan. En verrast waren ze nog meer dan bij de vorige twee. haha.
Hier hadden de meiden een shirt aan met tekst. Oudste : ervaren grote zus Jongste: grote zus in opleiding
Haha! Ja, ik weet dat ze ook gewoon al blij zullen zijn, maar ik hou eigenlijk wel van poespas en fratsen en dan hun gezichten bekijken...
Ja, heel leuk!! Ik denk dat we hier wel iets mee gaan doen! En dan zo'n pinterest #1 #2 #3 foto op FB (we hebben nogal wat wereldwijde vrienden en kennissen, dus dat is ook leuk vertellen). Bedankt allemaal voor het meedenken!!