Ben heel bang op het moment Van t wknd ziek geworden. Heel veel buikpijn, misselijk en overgeven en soms diarree. Twee keer behoorlijk wat bloed bij mijn ontlasting. Door de aanhoudende buikpijn vanmiddag naar de huisarts gegaan. Wat ze zei was wel het laatste dat ik dacht: ze dacht aan een salmonellavergiftiging. Bam! Kweekjes opgestuurd en pas vrijdag de uitslag, op zn vroegst donderdag. Antibiotica geven had nu geen zin want als ik het toch niet heb richt dat nog meer schade aan. Ze zei vooral niet te gaan googlen maar ja dat doe je natuurlijk wél... Wat ik vooral lees is dat je bij Salmonella meestal héél erg ziek bent. Ik ben wel ziek, maar heb geen torenhoge koorts en kots mezelf nou ook weer niet leeg. Mn dochter is net een week ziek geweest, ook veel diarree. Ik heb de hoop dat ik het van haar heb...en dan ook nog last heb van aambeien... Want als je leest dat Salmonella bij de placenta komt en tot de dood kan leiden... pff
Ik heb geen ervaring inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt.. Ik hoop dat je inderdaad gewoon een buikgriep van je dochter hebt overgenomen.. Sterkte en een knuffel!
Bah wat naar. Voor zover ik weet kan zo'n infectie geen kwaad voor je kleintje, tenzij de bacterie in je bloedbaan komt. Vraag gewoon of ze het willen testen, zodat je er minder stress van hebt. Sterkte!