Gisterochtend stond ik nog te werken op de Love & Marriage beurs voor mijn bedrijf. Om 17.15 werd ik wakker van de weeën, moest in de avond eerst naar het ziekenhuis voor controle want het was nog onzeker of mijn vliezen gebroken waren. Had al wel 3 à 4 cm ontsluiting, dus dat was ca 1 cm per uur. De vliezen waren nog niet gebroken dus zijn we naar het kraamhotel gereden waar ik meteen de verloskamer inging. De vk heeft mijn vliezen toen gebroken en de weeën werden ook meteen heftiger! Ik had dan ook binnen een uur 4 cm ontsluiting erbij, had er al 8 dus lang ging het niet meer duren. De laatste 1,5 cm had ik ook wat persdrang dat wat lastiger weg te puffen was. Toen mocht ik om 1.00 eindelijk persen! Na een uur en een kwartier te hebben geperst hebben ze me ingeknipt en tegelijk hing de assistente op mijn buik om het kindje eruit te drukken. Dit was best heftig en behoorlijk lastig! Uiteindelijk is ze om 2.38 geboren en weegt ze 3370 gram en ze heet Layla van den Hout. Om 10.30 ben ik weer naar huis gegaan, kraamhulp is er nu, kleine heeft net de 3e voeding gehad vandaag en ze is ontzettend mooi en lief en nog erg rustig. Foto's staan in het fotoalbum
Van harte met Layla (banner aanpassen?) en geniet lekker van haar! Zie helaas geen foto, maar t zal n schatje zijn, daar ben ik van overtuigt!