Hee ik vrijdag op zoek naar een leuk kado voor mijn man, voor valentijn en zijn verjaardag!ik denk leuk zo'n mooie schakelketting!die van mijn man was stuk gegaan en dacht dat vind ie vast leuk! ik naar de juwelier! een mooie ketting gezien...ja dat wordt hem...wat snel gezien dat ie 55 euro kostte dacht nou dat wil nog wel zo die verkoper verpakt hem mooi!leuk dacht ik! ik sta alvast met mijn pinpas klaar om te betalen...hij typt bedrag in maar zei het bedrag niet...zo'n gewoonte als pinnen is druk ik al direct op OK dan 10 sec later besef ik pas dat er dus 115 euro stond WAAAATTTTT nee zeg ik, hij kosstte toch 55 euro euhh nee mevrouw!nou ik weet toch wat ik zag! nee 55 is de omvang van de ketting mevrouw!!!oh shit! nou kan ik hem terug brengen dan? Ja dat kan maar je krijgt er geen geld voor terug maar een tegoedbon dus de 115 euro ben ik kwijt!!!! oh waar zat ik met mijn gedachten!!!!Balen ik wel direct aan mijn man verteld, kan absoluut niet liegen en vond het zo veel geld...zo zonde! dus gelukkig vond ie zijn kado wel mooi!mag ook wel voor dat geld!!! zo wou ik ff kwijt haha ben wel overtijd en hoop zwanger te zijn misschien heeft dit invloed op mijn intelligentie Liefs
Ik vind het ook zo belachelijk dat winkels je maar gewoon een tegoedbon mogen geven ipv je geld terug Wel balen zeg!
nou belachelijk dat je geen geld terug kreeg.. je was niet eens de winkel uitgelopen ermee? ik vind echt niet dat ze dat mogen doen.. hangt er ergens een briefje met daarop dat ze geen geld terug geven? zo niet dan zou ik toch mn geld terug eisen hoor.. de volgende keer toch iets beter opletten haha (dit zou ook echt een actie van mij kunnen zijn )
Ja heb dus zelf nergens zien staan...behalve op de BON!haha ja ben een grote sukkel...tjonge baal er echt van!!!maar goed is gebeurd en proberen niet meer aan te denken!ach dan bezuinig ik gewoon op zijn kado van volgend jaar haha krijgt ie niks! liefs
Mijn vriend had met kerst een horloge en een armband gegeven. De armband zat en stond me niet mooi, dus daarmee terug gegaan en jahoor, een tegoedbon. Van 65euro ofzo. Zo snel koop ik geen sieraden, baal ervan.
ik weiger dat altijd Vraag in de winkel wat er gebeuren gaat als ik het etrug breng.. als ze dat met die tegoedbon bullshit komen zeg ik dat ik het niet doe.. Omdat ik niet zeker weet of hij (of wie dan ook) daar iets anders mooi vind.. 9 van de 10 keer willen ze dan op de bon zetten dat ik geld retour krijg.. Anders neem ik het gewoon niet mee.. Wat ik vaker doe (maar wat minder leuk is) is dat ik mijn man vraag wat hij er van vind.. Dit jaar heeft hij zoiets gaafs van mij gekregen:d Maar adt hebben we wel samen gezocht
Balen zeg... Maar ik vindt dat ze het wel moeten melden, erg irritant wanneer je iets terug wilt brengen en je loopt met een bon rond!
Uit aardigheid hadden ze jou tegemoet kunnen komen, je had gewoon de verkeerde prijs in je hoofd (alleen wel erg snel op OK gedrukt bij het pinnen ). Ik zou het dan ook direct hebben gehad met die juwelier en er niet snel meer iets kopen.
ooh wat balen zeg! maar wat ontzettend belachelijk dat je dan een tegoedbon krijgt... dus al met al spendeer je dan toch je geld daarzo..... maar hoor dat idd wel vaker. Nou gelukkig is je man er blij mee!!!!!
Oei dat is wel balen ja. Maar inderdaad wel iets van de hormonen om niet eerst zeker te vragen wat ie kost. Ach ja, ben je gelijk voor 2-3 jaar klaar met Valentijn én hij is er blij mee, is mooi toch! (nu nog een positieve test ).
Winkel is niet verplicht om je geld terug te geven dus kadobon is dan een optie ja.. zit ik ook nooit zo op te wachten. Wel balen van dat 1-tje wat je had gemist.. ach hoef je de komende 2 jaar niets meer te kopen