Heel veel beterschap gewenst voor Semantha, en hopen dat het daarna een superjaar verder voor jullie wordt!! Liefs Carry
Heel veel sterkte en hopelijk was dit alle ellende voor de rest van het jaar. Hopelijk komt Semantha snel weer thuis. Dikke knuffel.
Jeetje wat een dikke pech. Mijn dochter heeft het ook gehad toen ze pas 3 maanden was. Van het ene op het andere moment spoot het eten (melk) er aan beide kanten uit en dat bij elke voeding en ook tussendoor. Na 18 uur kon ik het niet langer aanzien en ben ik met haar naar de dokterswacht geweest. Nog geen uur later was ze al opgenomen in het ziekenhuis. Daar aangekomen besloot madam weer te gaan drinken en het binnen te houden dus ging ze snel weer de goede kant op en mocht ze 2 dagen later mee naar huis. Ik hoop voor je dat Semantha vlug weer opknapt en dat ze niet haar oudere zusje ook heeft aangestoken, of jullie. Voor kleintjes is dit virus gevaarlijk ivm uitdrogen, maar voor oudere kinderen (boven de 2) en volwassenen is het ook niet onschuldig. Je zal minder snel uitdrogen maar overgeven en diaree is voor jullie ook niet prettig. Dus een tipje: was een keer extra je handen en doe desnoods 2 x per dag chloor in de wc. Gebruik ook liever geen handdoek van een ander. Sterkte en beterschap. Groet van Kiki
Jeetje Roelien. Gek he dat er hier al werd gewaarschuwd en dat het dan blijkt dat jou meisje dat heeft!! Heel veel sterkte!!!
hoi hoi ik wilde je even heel veel sterkte wensen ik hoop dat ze net zo snel mag opknappen als dat onze lorenzo ook ddoet alleen hij wil nog niet eten tenminste niet bij de verpleging. groetjes anita
Jeetje Roelien . Jullie krijgen ook echt alle ellende achter elkaar he Ik hoop dat je meissie snel weer opknapt en naar huis mag . En hopelijk is dat dan meteen het laatste wat jullie voor jullie kiezen krijgen dit jaar . Heel veel sterkte Groetjes Joyce
Semantha is vanmorgen weer thuis gekomen. Maar ik denk dat Roelien zelf nog wel een update komt doen. Groetjes