Vanavond begint de nieuwe serie "Mercy" op rtl5. Ben wel benieuwd. Erg fijn dat er weer eens wat nieuws komt op tv. Gaan jullie kijken??
en wat vonden jullie? Ik heb het niet helemaal gezien moet ik bekennen, maar het deed me wel erg veel (te veel?) aan Grey's Anatomy denken...
Heb het gezien en vind het mwah.... volgende week nog een kans. Programma daarna trouwens, TRAUMA, vond ik echt vreselijk. Wat nep zeg...heb het weggezapt
Wij hebben het ook gekeken.. Maar we waren niet onder de indruk.. Die serie die erna komt. Trauma ofzo, die vonden we veel beter. Zit veel meer pit in!!
Ik heb het een stukje gezien, ik was benieuwd omdat Michelle Trachtenberg (Dawn uit Buffy) erin speelt, ik vond wat ik gezien heb wel leuk. Greys ken ik niet en kijk ik niet dus kan ik het niet mee vergelijken...
Hallo , ik heb een site gevonden waar je gratis Mercy kan kijken! Het is alleen wel zonder nederlandse ondertiteling , maar dat moet geen probleem zijn. Dit is de link: Mercy - Full Episodes - Season 1 - Video - NBC.com Veel plezier allemaal! Gr.