hallo dames.. gister avond 18:00 kreeg ik wat hoofdpijn... dat is alleen maar erger geworden ... ik werd duizelig misselijk en kon alleen maar huilen van de pijn. snachts uiteindelijk de vk gebelt ... asperines werkte niet dus maar onder de douche gestaan. daarna in bed gekropen zei kon ook niet veel. moest om 9 uur in de praktijk melden. in bed liggen draaien warm koud warm koud. bloeddruk om 9 uur 128/78 normaal 120/70 of 80. nu nigsteeds hoofdpijn, eiwit test gedaan .. sporen van eiwit gevonden. nu doorgestuurd naar gyn waar ik half 2 moet zijn.. ik ben volgens mijn berekening 37 weken volgens vk 36,2 wie heeft er ervaring mee ?
hey meid, wat ontzettend vervelend dit! ik heb in het "normale" leven wel migraine (met blindheid en uitval van ledematen) maar tot nu toe niet gehad.in mijn eerste zwangerschap ook 1 x eiwit in mn urine en moest naar het zh aan de ctg...ik mocht dezelfde middag weer naar huis gelukkig. ik heb er verder geen ervaring, wil je wel heel veel sterkte wensen, en het komt vast allemaal goed, probeer je niet al te druk te maken (lekker makkelijk gezegd ik weet het) laat je weten hoe het allemaal is gegaan?