Hoi allemaal, Ben hier voor het eerst en hard op zoek naar een leuke, niet zoveel voorkomende jongensnaam. Wie kan mij helpen? Mijn andere zoontje heet Ravi, zou daar dus een beetje bij moeten passen. Hou niet van namen langer dan 2 lettergrepen. Ideeen?
Mika vond ik ook erg goed bij Ravi passen....helaas is net iemand me voor geweest in mijn naaste omgeving!
Julan vind ik ook wel apart, had ik nog nooit van gehoord! Bedankt voor het meedenken! Nog meer ideeen?
Ravi en Brick Ravi en Lasse Ravi en Arif Ravi en Mert Ravi en Eben Ravi en Aymen Ravi en Moshe Ravi en Eymen Ravi en Faris Ravi en Preben Ravi en Gerben Ravi en Thorsten Ravi en Tibbe Ravi en Tjorven Ravi en Zias Ravi en Berk Ravi en Driss Ravi en Enis Ravi en Freek Ravi en Jairo Ravi en Jarro Ravi en Lenne Ravi en Mille Ravi en Naim Ravi en Obe Ravi en Obi Ravi en Timeo Ravi en Drago Ravi en Eray Ravi en Jibbe Ravi en Jiro Ravi en Kiro Ravi en Lenz Ravi en Lomme Ravi en Mendel Ravi en Ole Ravi en Rami Ravi en Rohan Ravi en Sinan Ravi en Zico Ravi en Aldo Ravi en Ares Ravi en Aziz Ravi en Bern Ravi en Birk Ravi en Dauwe Ravi en Eloy Ravi en Ibo Ravi en Iebe Ravi en Jeppe Ravi en Jip Ravi en Jotte Ravi en Leart Ravi en Maico Ravi en Remo Ravi en Saber Ravi en Tobin Ravi en Yago Ravi en Zyan Ravi en Arsen Ravi en Arto Ravi en Borre Ravi en Brikke Ravi en Celle Ravi en Conan Ravi en Fen Ravi en Frits Ravi en Iker Ravi en Itai Ravi en Jobbe Ravi en Juno Ravi en Kyno Ravi en Luwe Ravi en Meir Ravi en Stern
Glinsterke> wow hoe kom je aan al die namen zeg... ik vind Lenn echt een super jongensnaam en vind het ook leuk staan bij Ravi
Ga ik daar snel eens op kijken Glinsterke, bedankt! DaYA, zie dat jij de derde kort op de tweede hebt gekregen! Hoe heb jij dat ervaren? Roshi, ik had een (vrouwelijke) collega met de naam Lenn! Kan dus voor beide blijkt!
Hier op de site staan ook wel wat namen! Ik vind Marek ook wel leuk bij Ravi passen, die heb ik nog niet voorbij zien komen.
Ravi en Kane Ravi en Figo Ravi en Rens Ravi en Dave Ravi en Jari Ravi en Mick Ravi en Jaimy Ravi en Sven Ravi en Kay Ravi en Noah Ravi en Nino Misschien zit er wat bij!
De zwangerschap was enorm zwaar maar het eerste jaar viel me 100% mee. Het tweede jaar is heftiger omdat Yashyra nu in de peuterpuberteit zit (EN HOE ! ! ) en Naeyyssa ook steeds meer een eigen willetje krijgt. Daarbij loopt Naeyyssa nu natuurlijk en is het van alle kanten opletten geblazen. Maar daar tegenover staat toch wel dat ze inderdaad veel aan elkaar hebben. Ik denk dat ik nog drie tropenjaren voor de boeg heb (omdat nummer drie en nummer vier ook maar 20 maanden gaan schelen) en dat ik daarna een clubje kinderen heb die lekker elkaar kunnen vermaken. En ook lekker; met alle luiers en nachtvoedingen enzenz stoom ik in één keer door hahaha en als het straks klaar is, is het ook echt klaar! Mocht je nog meer willen weten dan kun je me altijd ff pb'en haha want we zijn wel erg offtopic nu he..! Liefs Esther
Mocht je nog meer willen weten dan kun je me altijd ff pb'en haha want we zijn wel erg offtopic nu he..! Liefs Esther Lijkt me leuk meer van je ervaringen te horen, maar ben hier net, dus snap nog niet zoveel van alle mogelijkheden.... Ga maar eens even kijken waar ik een pb kan versturen! X