Mijn man opperde zonet de naam ‘Lenne’ als meisjesnaam. Ik heb er nog nooit van gehoord en weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Op zich klinkt het niet mis vind ik, maar misschien is het een beetje te speciaal? Wat vinden jullie ervan?
Ja, mooi! Zelf vind ik het altijd wel belangrijk dat een naam van een tweede kindje wel past bij de naam van in jullie geval grote zus. Dus afhankelijk van of dat past zou Lenne wel/geen kanshebber zijn voor mij. In welke hoek zit de naam van jullie oudste?
Zou best eens mooi kunnen matchen ja. Ik denk meteen aan Emma. Emma en Lenne macht i.m.o. erg mooi. Sowieso een nederlandse (klassieke) naam. Edit: inmiddels gezien hoe je oudste heet. Vind het een erg mooie combi!
Ik ken een meisje waarvan de eerste e met een i is. Lenna zo noem ik m'n zoon weleens haha als soort koosnaampje. Lenne kan ik aan wennen zou er zelf niet voor kiezen vond dat Lena leuker bij een volwassene.
Ik snap jullie reacties allemaal hoor, ik weet zelf ook niet of ik er aan kan wennen. Linne is trouwens geen optie ook al vind ik dat een prachtige naam, maar die komt als (koos)naam al voor in de familie. Lena staat op onze lijst als kanshebber, maar we denken dat die naam te veel voorkomt. Plus ik vind het denk ik net iets te klassiek klinken, zeker in combinatie met de klassieke naam van m’n oudste dochter. Lene vind ik op zich ook nog wel mooi. Ik ga het nog eens laten bezinken allemaal.
Echt totaal niet mijn smaak. Ik ben niet van de Jeppe, Hidde, Melle, en al dat soort namen. Bekt niet lekker. Maar goed, wie ben ik? Waarschijnlijk vinden jullie 'mijn' namen ook vreselijk hahaha
Ik dacht in eerste instantie aan een jongensnaam bij Lenne, koosnaampje voor Lennart. Voor de rest is het niet mijn smaak, maar vind ik het geen vreemde naam.
Ik vind Lenne even wennen, maar beste leuk. Als je in die hoek zoekt zou Lone of Lijne wellicht ook een optie zijn?