Ik gebruik pampers en daar ben ik zeer tevreden mee, alleen stinkt deze enorm in de ochtend. Mijn dochter ligt tussen de 12 en 14 uur op bed, dus logisch dat dit zo gaat stinken. Hij lekt niet door, hij blijft keurig droog, maar de stank is enorm. Ik moet elke ochtend een schone romper aan doen en de slaapzak kan ik de was doen, want zelfs deze stinkt enorm. Wie weet welke luiers er smorgens niet zo stinkt en droog blijft, of is er helaas niks aan te doen. Kan me namelijk voorstellen dat het logisch is dat het stinkt na 12 a 14 uur op bed gelegen te hebben.
Bij ons lekt die van de Kruidvat na 12 uur ook nog steeds niet door. maar ik vind Pampers sowieso altijd enorm stinken, ook als ze pas een paar uur gedragen zijn
Ik vind pampers idd ook meer stinken dan Kruidvat, vanaf maat 3 vond ik Kruidvat fijner dan Pampers (maat 1 en 2 zijn vrij stug). Ook heel goede ervaringen met de luiers van de Aldi, die beginnen bij maat 4.
Ik gebruik sinds kort ook de Kruidvat voor de nacht ivm doorlekken van de pampers. Alleen de Kruidvat stinkt nog erger sochtends! Alsof je een wc ruikt die een maand niet is gepoetst, bah. Het drinkt niet door naar de kleding of slaapzak gelukkig. Misschien zou je eens een overbroekje voor katoenen luiers erover kunnen doen, die zijn waterdicht en zullen dus ook flink wat stank weghouden uit romper en slaapzak.
Ben je zeker dat je dochter geen blaasontsteking heeft of zo? Dochter draagt ook 12 uren Pampers, maar ik heb nog nooit haar slaapzak moeten wassen owv de geur.
Hier dus ook regelmatig stinkende luiers... Las ook al dingen over blaasontsteking maar zou je dan niet iedere ochtend een stinkluier moeten hebben?
Hier nog nooit last van gehad dat zijn pampers luier stinkt in de ochtend. Vond die van kruidvat die ik overdag gebruikte meer stinken na 1a2 plasjes.
Herken het wel, een penetrante urinelucht net als in een bejaardenhuis. Ik gebruik nu Albert Heijn luiers, nog steeds stinkt het wel naar plas maar niet van een paar meter afstand. Ik ben overigens echt niet van plan om van een vies luchtje iedere dag slaapzakken te gaan wassen, snap dat nooit zo. Het stinkt morgen toch weer..?
Hier ben ik het wel mee eens. Bij mijn dochter was dit toen een blaasontsteking. Is dit altijd zo geweest? Mag ik vragen wat voor lucht het is? Ammoniak?
Pampers baby dry ruik ik niks van 's ochtends. Pampers active fit daarentegen...daar komt een vies, chemisch, zoetig luchtje vanaf na het eerste plasje
Hier kruidvat lekt al na paar uur door overdag. Snachts gebruik ik pampers maar ik vind het niet vreselijk stinken. Ja als ze snachts om 4 uur of zo bij ons komt liggen ruikik wat volle luier dan als ik dat erg vind wissel ik even dsn in ochtend dochter kan nog lang in pyjama lopen. Dat plas erg ruikt hoeft niet te maken met blaasontsteking maar aan zuurgehaalte bijv. Hoe geconcentreerder hoe stinkender, dus als dat donker en stinkt drinkt je dochter te weinig water. Ik merk het hier ook als ze weel drinkt kan ze echt 15 uur in volle luiter nacht en ochtend doen en het stinkt niet en als ze dag wat minder drinkt is gelijk andere plas
Hier ruikt de luier af en toe in de ochtend, gebruik meestal ah huismerk. Het ligt denk ik deels aan wat ze gegeten en gedronken heeft. Dat kan schelen in de geur van de urine.
'S ochtends stinkt het hier ook enorm en het trekt ook in haar romper. Haar ontlastinglucht trekt ook gelijk in haar kleertjes. Wij gebruiken etos of kruidvat luiers. Af en toe Naty luiers. Geen idee of er verschil is in de lucht.
Hier ook die bejaarden huis geur bij dochter, Kruidvat of panters beiden even erg. Maar ze plast gewoon erg veel 's nachts. Ik hang de pyama te luchten en 't is er goed mee hoor!
We noemen het altijd een bouillonluier... ha ha...wij zijn nu over op Kruidvat nr. 6 ipv pampers maar niet voor de geur...wel enorm stug zeg die luiers....het is dat hij er niets over zegt maar anders....