Ik zeg: Weer een paar dagen binnenblijven Ik woon dan wel in Limburg, maar ik heb niks met carnaval...
Volgend jaar kan mama eindelijk weer los!!! Nu hoogzwanger dus nog een jaartje afzien... Vorig jaar heb ik mezelf burgerlijk genoeg verklaart om een boerenkiel aan te schaffen... Dat scheelt een hoop outfit-stress!
Heerlijk!! Op het werk een weekje vrij kunnen regelen! Weet nog niet of ik een nieuwe outfit ga scoren, maar waarschijnlijk in de laatste week nog..
Ik zeg: ik wil heel graag maar denk niet dat mijn lichaam daar aan toe is en ik kan toch niet rustig aan doen!
ik zeg: allen die niet kunnen om wat voor reden dan ook, ik drink er 1tje op jullie!! outfit: wil dit jaar eens flink gek doen! gek met carnaval? ja echt waar.. weet alleen nog niet wat... hmm
Wij zijn er al druk mee bezig, we lopen mee met een grote groep en praalwagen, de pakken worden op dit moment gemaakt. Zien er erg leuk uit. En voor het uitgaan heb ik een kiel met delfsblauw
redelijk een end op weg zwanger zijn! maarrr...ik ga sowieso wel naar de optocht! wat ik aantrek, moet kijken wat ik nog pas iig GEEN gordijn
Ik zeg.. GELUKKIG ben ik éíndelijk verhuisd en woon ik niet meer in brabant, dus lopen er dit jaar geen fanfares door mijn straat om 11 over 11 savonds.. Woehoe!
Ik verheug me nu al op de carnaval Hoe ik verkleed ga? Nog geen idee... Ben al een week of 2 zo af en toe aan het neuzen op internet voor een pakje, maar ben er nog niet uit!
Oooooh, het grootste feest van het jaar! Alaaaaaaaaf! Wij zijn met de vereniging al druk op weg met de bouw van de wagen en tellen af naar de optocht! We bestaan 44 jaar, dus groot feest!!!