Ik laat ze gewoon waaien. Ze zeggen dat ophouden slecht is, dus sluisdeuren open als er 1 zich aanbied
vind het niet leuk geschreven en waarom niet, omdat je van de winkel heel raar over gaat op de lift, dat maakt het niet meer leuk. was het alleen de lift geweest of alleen de winkel was het grappig,maar de rare overstap brak het voor mij af.
hahahha ik vind het wel leuk. ik zat een keer in de trein toen er een jongetje met zijn vader achter ons zat , ik dacht al wat te ruiken, hoor ik het jongetje keihard roepen bah papa je stinkt uit je billen whahhahha ik brak
Geloof het of niet ik heb zolang ik me kan herinneren nog nooit een scheet gelaten weet dus ook niet hoe het voelt
Nee weer niet grappig.Om een of andere manier leest het voor mij niet lekker.Nu is poep en plas humor sowieso mijn ding niet.
heerlijk.. kan weer lekker slapen... uiensoep van gister werkt.. dus met billen tegen elkaar en morgenochtend kijken wie de meeste zomersproeten heeft
Klopt! Ik zie nu pas dat dit de onverbeterde versie is.. Noujaaaa, gaat dan ff om het idee. Niet om de spel en schrijffouten deze keer.
nou ik moet zeggen dat ik dit ja leuker vond als idd sylviebrief, idd omdat het herkenbaar is, je kan je eraan linken, we hebben het allemaal wel eens mee gemaakt en poep en plas en s.ex blijven ook anno 2013 schijnbaar nog een beetje taboe ik zou alleen 1 tip geven, en dat zou zijn als je 1 verhaal maakt, probeer de overloop van het ene stukje naar het andere stukje, wat vloeiender te maken, nu is het idd van de winkel stond je ineens in de lift, en dat maakt dat het dus meer 3 verhaaltjes in 1 zijn als 1 verhaal in het geheel en dan komt het meer over als flauw grapje maar vind het wel leuk geschreven, en denk als je die overloop vloeiender kan maken dat men het dan nog meer gaat waarderen