Hallo allemaal, Mag ik even zeuren en mijn verhaal doen? Heb ik weer, Kiespijn. Ik weet al waar het weer op uitgaat draait. Zenuw ontsteking. Heb het vaker gehad dus ik herken de tekenen. Heb voor volgende week donderdag al een afspraak staan. Maar vandaag toch even gebeld met mijn vermoeden. En aangezien ik zo`n schij**** ben niet aangedrongen van doe me maar een afspraak voor morgen. Nee, ik eigenwijs mens. Ach het zal wel mee vallen. Moet zeggen als ik maar bezig ben is het te doen. Maar slapen lukt me dus nu niet. En hier zit ik dan kwart over 12 s`nachts. Wakker en dood moe. Ben dus als de dood voor de tandarts. Raak altijd nog net niet in paniek. Willen jullie morgen (vandaag dus) voor me duimen?? Ik zal het heus wel overleven dat weet ik. Maar een paar positive gedachtes zullen me vast opbeuren. Groetjes Janna
Beste Janna, Hier nog zo'n eentje! Ik dacht in de stoel aan het volgende. (wel met verdoving) het kan nooit zo erg zijn dan een bevalling. Over een paar uur ben je er vanaf. (weg pijn) Het komt goed!
Veel succes meid. Ook ik schijt in m'n broek voor de tandarts. Heb al het kaartje gehad met: het is weer tijd voor uw periodieke controle, maakt u binnenkort een afspraak.. ehh nee stel het lekker uit tot volgend maand
Oeh succes! Ik ben ook als de dood voor de tandarts.. Als ze bij mij gaan boren raad ik algehele narcose aan
succes vandaag!! jojp: ik heb maandag 2 verstandskiezen laten trekken, nou die andere kan gaat dus echt NIET gebeuren hoor.. heb al sinda maandag niks meer kunnen eten... blegh..
@gaby, ja die zijn er bij mij alle 4 al uit, VRESELIJK! Dit is een gewone kies, zonde maar hij is niet meer te redden..
sterkte, zit in het zelfde schuitje. Pijnstillers werkte niet (mag dan ook niet veel ivm mijn zwangerschap) dus heb het gister zowat uitgeschreeuwd, het enige wat hielp was spoelen met zout water om de paar seconde dus heb tot een uur of 3 half in bed gelegen met een fles met zout water en ben godzijdank wel in slaap gevallen voor een paar uurtjes. Om 1 uur heb ik de afspraak staan.
Hahahaha gelukkig ben ik dus niet de enigste. Heb vanochtend de kids naar het kdv gebracht en ben naar de tandarts in de buurt gegaan. Blijkt hij er op donderdag niet te zijn. Okee, dan de vervanger. Die was er dus ook niet deze week:x Tja, en dan. Bellen. Uiteindelijk mijn eigen tandarts te pakken. De assistente adviseerde me om voor morgen een afspraak te maken. (En ik had al het gevoel dat ik een beetje dood ging of zo) Mocht gelukkig toch komen daar. Tja, in middelstum. Dat ligt zowat aan zee in Groningen. En ik kom uit coevorden. Teriaki!!!!! Ben dan ook hopeloos verdwaalt geraakt op de weg er heen. Om ongeveer 9 uur weg gegaan en ik was er om half 11. Volgens roete planner was het maar een dik uur rijden. Ach het was wel mooi, dat wel. Om eerlijk te zijn ben ik trouwens nog nooit zo blij geweest om de man te zien. Bleek ik dus toch een zenuw ontsteking te hebben. Ja hoor, heb ik weer. Maar op dit moment kan ik weer geweldig lachen. Moet volgende week wel weer heen om de nood vulling te verwijderen en hij ondekte ook nog een gaatje. (Dat het kan Ik dacht dat alles al vol zat!)Maar dat is volgende week pas en dat zal ik ook wel weer overleven. Voor mijn mede patienten heeeeel veel sterkte en sucses. Ik zal aan jullie denken en leef met jullie mee. (letterlijk) Groetjes Janna
zo een hele onderneming dus. ik denk dat een noodvulling verwijderen en een gaatje boren minder pijnlijk is dan de zenuw ontsteking (hiermee probeer ik je op te beuren haha)
Ik kan er nu geweldig om lachen. Het doet niet zeer meer. Maar als eerste ga ik nu een lekker dutje doen. Even bij komen van vanacht. En het is te warm om iets anders te doen nu. Trusten allemaal. Liefs Janna
Zo het is weer achter de rug, verdoving begint uit te werken Het resultaat, 1 kies eruit getrokken, en 5 gaatjes gevuld!
succes!!! zit hier ook met een dikke wang maar kan sinds gister wel geprakte schuifijsjes eten hahaha
haha ik hoop dat ik morgen weer wat kan eten,.. sinds maandag al niks meer gehad. breekt me toch wel een beetje op, en vooral met dit warme weer.. ben benieuwd morgen, mijn kaak is van binnen nog erg dik zodat ik mijn tanden niet op elkaar kan zetten.. laat staan kauwen op iets..
Ik ben er nog niet vanaf.. Zenuw was te ontstoken waardoor de verdoving niet optimaal was, hij durfde het niet aan dus eerst tm maandag aan de antibiotica en dan de wortelkanaalbehandeling. Hoop dat de antibiotica de pijn al iets zal doen afnemen, in combinatie met paracetamol 1000mg zetpillen (mag niks anders ivm zwangerschap). Op het moment gaat het nog wel, maar weet dat het zo kan omslaan. Hopen dat de baby nog even op zich laat wachten tot na maandag.
oh dat is balen zeg.. hoop dat de kleine dan idd nog even blijft zitten.. sowieso bevallen met dit weer poeh hee... dus baby van umm85 nog even blijven zitten okeej.. het is te warm en mama heeft pijn!!! zo hoop dat het helpt