Roken, BV en minder melk ineens.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door CarpeDiem89, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ik probeer er het beste van te maken! En volgens mij gaat het wel redelijk goed zo!

Wat is precies de reden waarom ze niet suf wakker mag worden? Dan kan ik hier namelijk op letten voor de volgende keer, mocht ze lang doorslapen.. Ik zal vanacht wel mijn wekker zetten om de 3 uur om haar even te wekken, wil geen risico's nemen.

Wat betreft dat voedingskussen, ik heb een heel groot bed, en slaap er in me eentje in, dus ik leg het voedingskussen opengeklapt tussen haar en mij in, het ligt niet bij haar in de buurt er is genoeg ruimte tussen haar en het kussen.

Het kussen bevat een soort korreltjes, dus kan het kneden zoals ik wil, en leg het meestal met een stukje vast tussen het matras en het bed zodat het niet kan verschuiven, ik snap wel wat je bedoelt, maar heb hier wel het idee bij dat het goed veilig is. Ik zou nooit andere kussens gebruiken hiervoor.

Bedankt voor je tips in ieder geval! :)

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Oké, ik wilde het maar even aanstippen. ;)

Waarom ze niet suf wakker mag worden; als een kindje nogal lange tijd tussen de voedingen laat, kan het zijn dat het suikergehalte in het bloed te laag is. Dit merk je dan aan je kindje omdat het niet zo alert is, moeilijker wakker wordt/blijft,... Jouw kindje heeft al een erg mooi gewicht dus in dat opzicht is het risico wat kleiner maar ze is nog wel erg jong en voor je productie op langere termijn is het beter om tenminste de eerste weken niet àl te veel tijd tussen de voedingen te laten.
    Werd ze al wat suf wakker misschien? Anders zou ik haar (en jezelf :D) gerust een uurtje of 4 laten slapen zenne.

3. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ik snap het!

Ahh vandaar.. ik heb er eerlijk gezegd nooit op gelet of ze suf wakker wordt.. meestal rekt ze zich lekker uit en begint daarna keihard te bléren.. dus neem niet aan dat ze suf is dan.. maar ik zal haar voorlopig geen 6 uur meer laten door slapen..

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Nee idd, als ze lekker begint te huilen, denk ik ook niet dat ze suf is. Dan heeft ze nog energie genoeg! :D

Ikzelf heb m'n zoontje vanaf 6 weken door laten slapen maar tot dan zette ik m'n wekker na 4u (de eerste 3 weken na 3u). Heb mijn zoon echter nooit wakker moeten maken...;) Nu nog niet...helaas! ;)

Deel Deze Pagina