Hoi meiden, Een Thaise kennis van mij is "helderziend" en ik heb haar gevraagd of ze mij kon lezen, met de vraag of ik zwanger kan worden. (zijn 1,5 jaar bezig nu) Het antwoord was best hard : Nee. Zowiezo niet op de natuurlijke manier maar misschien kan de technologie wel wat voor ons betekenen maar voorlopig nog niet. We zijn wel onderzocht en er is niks aan de hand op een lange cyclus na. Nou til ik hier niet heel zwaar aan want er is altijd een kans dat ze het fout heeft maar ik vroeg me af of er meer dames zijn die naar zo iemand zijn gegaan en of dat ook is uitgekomen? Ik hoop dat er reacties komen! Groetjes Lovie.
Ik ben wel een x bij een homeopaath geweest en die kon ook zoiets maar dan met mijn handschrift. Hij heeft mij toen gewaarschuwd voor 2 jongens via namen en die kon ik ook. En hij vroeg wat voor opleiding ik deed dat was voor stewardess. Hij zegt oooo dus wij wat had je dan in gedachten hij zegt dierenverzorging ik stond met tranen in mijn ogen hoe kan hij dat nou weten want dat was wat ik eigenlijk wilde. Hij had ook gezegd dat ik op mijn zou trouwen met een man dat klopt mijn man is 12 jaar ouder ha ha. Alleen ik zou 4 kinderen krijgen. Ik heb nu 1 zoontje maar ben wel 4x zw geweest dus ik hoop niet dat ie dat bedoelde want dan zit het er niet meer in. En anders moet het een 3ling worden want meer zitten er echt niet in dat gaat mijn lichaam niet redden. Dus ik weet het niet de tijd zal het leren of het bij mij klopt.
Ik ben er ook eens geweest, 1.5 jaar geleden ofzo. Toen zei ze dat ik zeker kinderen zou krijgen. Maar niet wanneer. Ik wacht nog steeds ........ Maar dat lijkt me wel een schok om te horen, althans, mijzelf kennende zou ik me dat behoorlijk aantrekken. Misschien dat je ergens anders nog dezelfde vraag kan stellen? Of bij meerdere..
Ik geloof niet dat je in de toekomst kunt kijken ... ik geloof wel in helderwetendheid en heldervoelendheid, maar absoluut niet helderziendheid, in de zin van, in de toekomst kijken. Het is ook 'gevaarlijk' om uitspraken te doen over de toekomst. Het beinvloed een persoon die er zwaar in geloofd. Of zelfs als je er niet echt in gelooft, ga je onbewust toch leven na zo'n voorspelling. Niets gebeurt dan niet meer spontaan, zoals het natuur getrouw zou moeten verlopen ... om dan daadwerkelijk het resultaat te krijgen wat voorspelt is. Voorbeeld: ik krijg te horen dat ik over een aantal maanden een leuke man leer kennen. Nou mooi denk ik ... maar wat moet ik dan doen of laten om die leuke man dan daadwerkelijk tegen te komen, waar ontmoet ik hem, of moet ik een profiel daarvoor openen op een datingsite. En welke leuke man is het dan... Hoe meer je weet, hoe minder je weet!! Nouja lastig uit te leggen. Maar ga alsjeblieft nooit naar een waarzegger, paragnost whatever om in je toekomst te kijken!!!
Ik heb alleen tarotkaarten laten leggen 2 jaar geleden, dat was precies nadat we te horen kregen dat we geen kinderen samen konden krijgen. Daaruit kwam dat ik in de lente zwanger zou zijn. En op 30 maart 2009 had ik een positieve test. Maar dat was dus geen helderziende, daar geloof ik ook niet in.
Tja ik denk ook niet echt dat je toekomst al vastligt, je hebt er zelf ook nog invloed op natuurlijk. Zij noemt zichzelf ook geen helderziende hoor, maar ik wist niet hoe ik het anders zou omschrijven. Maar ik hoop natuurlijk dat haar gevoel over kinderen krijgen niet klopt! De andere dingen die ze zei klonken gelukkig wel positief en ze heeft me een vrouwelijk boeddha hangertje meegegeven want die draagt vruchtbaarheid met zich mee volgens haar. Bedankt voor jullie racties!
Vind het altijd moeilijk... Ik geloof er wel in maar ook weer niet. Ik heb een paar keer kaarten laten leggen door iemand, ik kende haar niet en zij mij niet. Ze vertelde mij dingen die ik alleen weet. Maar mij zei ze ook iedere keer dat ze een zwangerschap bij mij zag. ( op dat moment nog heelmaal niet met een zwangerschap bezig) Dat is dan weer een iets wat iedereen je kan zeggen,maar omdat de rest verder allemaal klopte weet ik het niet helemaal zeker wat ik nou wel of niet moet geloven.