goedemorgen, ik heb 7 jaar terug een borstverkleining gehad en daardoor lukte borstvoeding geven aan mijn 1e kindje niet goed, ik had per tepel maar 2 spuitende melkgaatjes en had maar 60 ml melk per dag. nu ben ik 9 weken zwanger en ik merkte ineens dat de melkproductie nu al op gang aan het komen is omdat er soms een druppel aan mijn borst hangt, ik vond het heel erg vermoeiend om bostvoedig te proberen bij de 1e omdat het niet lukte en mijn bevalling 62 uur had geduurd en ik uitgeput was. als ik nu al melk produceer en mijn volgende bevalling minder zwaar is ( ze gaven oververmoeidheid ook als reden van het niet op gang komen van de voeding) bestaat er dan toch een kans dat ik borstvoeding zou kunnen geven bij de 2e? groetjes Jose
Hoi, Alles kan en niets is zeker, zo vaag is het helaas. Ik durf je niet te beloven dat het nu veel meer zal zijn. Vandaag een moeder gesproken van een tweede kindje na een borstverkleining: ze kolft 30 ml per keer voor haar wat premature baby. Ze is er heel tevreden mee. Zoiets lijkt me voor jou een reële mogelijkheid. Succes met je afwegingen. Linda