Vrijnemen voor de ei?!?! ZIen jullie elkaar soms helemaal niet? Sàvonds of sòchtends?.... Hoef je toch geen vrij voor te nemen?
Ik lees hier veel dat roken door de man niet zoveel zou uitmaken. Ik weet niet of het bij jullie bekend is dat roken de vruchtbaarheid verminderd, maar ook de kans op een miskraam bij de vrouw verhoogd? Het verminderd het aantal zaadjes, maar ook de kwaliteit! Het wordt natuurlijk niet onmogelijk, maar verminderd wel je kansen. Mijn gynaecoloog geeft aan dat je beter kan drinken, want roken is veel slechter voor het zaad. Drinken met mate hoeft geen probleem te vormen. Aan ieder zijn keus wat je er wel of niet voor laat. Zelf drink ik op zijn tijd wel een wijntje en Treesman ook. Met roken zijn we beiden gestopt, omdat we onze kinderwens belangrijker vinden dan een verslaving die sowieso al niet veel goeds voor me deed.
Lieve mensen, Volgens mij kennen jullie het verhaal nog niet helemaal hihi Mijn mannetje zit op een binnenvaartsschip en is een week van huis en een week thuis. Dus nee, t kan niet 'even' 's avonds of 's ochtends.
Dat weet ik nog wel iig Fijn dat hij nu vrijneemt om er eens goed tegenaan te gaan. Roken is trouwens weldegelijk slecht voor de mannelijke vruchtbaarheid. En eventjes een beetje minder roken maakt denk ik niet superveel uit, de schade die roken brengt wordt aanzienlijk teruggebracht als je STOPT. Natuurlijk zijn er altijd stellen die beiden roken en wel kinderen krijgen, het gaat om de vermindering van een kans (niet de afwezigheid van een kans), en daarbij komt als de vrouw rookt, of veel meerookt, dat je een veel hoger risico op een miskraam hebt. Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je zulke dingen zou riskeren voor een domme verslaving, maar goed. Hoe denkt je vriend over roken in de toekomst als er een baby in het huis is, of als je een kind opvoedt? Misschien is het zinnig om daarover te praten, veel rokers willen uiteindelijk stoppen, en het stichten van een gezin is er een goede (en denk ik ook veelvoorkomende) motivatie (of reden) voor. Fertiliteit.info - Roken en vruchtbaarheid
Ik rook totaal niet, dus dat scheelt. Hij is er sinds een paar maanden weer mee begonnen ivm stress op het werk. Hij zegt er ooit wel eens mee te willen stoppen. Ik heb het er al eens met hem over gehad, een mooi tijdje terug al weer en hij weet donders goed dat ik er fel op tegen ben dat hij rookt (niet alleen voor beebjes maken hoor). Ik heb alleen met mijn gezegd dat ik het er niet mee eens ben dat hij het doet maar zoweinig mogelijk hem dat laat weten. Ik zei heel vaak of liet zien dat ik het niet leuk vond. Ik denk dat het t beste is het onderwerp eventjes te laten rusten. Misschien komt mijn tijd nog wel, zeer binnenkort! Want idd, zodra ik zwanger ben, wil ik gewoon dat hij er ook mee kapt. Liefs
super lief dat hij dan een weekje vrij neemt om goed te klussen, anders mis je (figuurlijk dan) steeds de boot 8) in je vruchtbare periode. Over roken en drinken: beide vermindert de kwaliteit van het sperma heb ik wel eens gehoord, maar evengoed kan je er zwanger van raken Veel plezier met klussen
Hihi, zeker toepasselijk, de boot missen Naja, we zullen het zien of het deze maand wel gaat lukken Liefs!
Tja, ik weet alleen (uit eigen ervaring) dat ons zoontje verwekt is in een weekend vol lol, drank en sigaretjes.. Niet dat ik nu iedereen wil aanraden zich klem te drinken en een pakje weg te paffen, maar ik denk niet dat het alleen daardoor niet zal lukken.
Meid, stress is ook heel slecht! Je moet er wel van blijven genieten en niet te hard op focussen!! Ik wist niet eens meer wanneer ik mn ei had was 2 maanden overtijd en negatieve testen en nu waarschijnlijk toch zwanger! Morgen krijg ik de definitieve uitslag maar had n hcg waarde van 110! Dus...geniet lekker van jullie saampjes en ga niet na elke daad een half uur met een kussentje onder je billen liggen! T komt echt goed...
We genieten ook van het klussen. Daar is niets mis mee Maar hij heeft nogal stress op zijn werk. Als hij thuis is, neem ik aan dat dat even wat minder is..
meid ik zou lekker van elkaar genieten en leuke dingen doen en nee het klopt dat ik niet wist dat hij op zee zat voor mijn geboorte zat mijn vader ook op zee nu niet meer en ik ben nu 37 dus alles is mogelijk
Er kan nog van alles gebeuren, maar ik maak me daar ook geen zorgen om. Ik heb altijd gezegd: mijn vriend moet doen wat hij leuk vind. En hij vind de binnenvaart leuk. Het enige nadeel is dat ik m steeds een week moet missen (om en om). Alles went! Liefs
Uhuh, of je neemt een hond of je gaat op vakantie.. Roken en drinken is gewoon niet goed. Stressvrij lol hebben is wél goed. Dusse.. gewoon doen waar je je goed bij voelt (al zou ik misschien als ik een bevrucht-week in zou lassen misschien wel het zekere voor het onzekere nemen: lekker weekje weg samen en daar veel plezier hebben zonder rook of drank )