Hoeveel dagen ben je al overtijd dan?? Ik heb bij drie dagen getest en positief! Wanneer ga je testen?
Ik ben ook overtijd. Heb al 2 weken buikpijntjes en heel licht bruinverlies. Heb afgelopen zaterdag een heel licht posi test van 2v5 kv test. Maandag en vandaag weer negatief. Ik snap er de ballen niet van . Ik ben bang dat mijn ei veel te laat gesprongen is en dat dat dan afgelopen zaterdag is geweest. Dat zou echt vreselijk balen zijn, want dan ben ik nu aan het wachten op niks.
Hallo dames Ik ben 2 dagen overtijd uitgaande van de dag waarop ik DACHT mijn eisprong te hebben gehad. Zaterdag had ik een heeeeeele vage 2e streep, maar na 15 minuten ofzo (vriend zag m ook) bij kv 2v5 test. Uitgaande van een cyclus van 34 dagen (zoals de vorige maand), zit ik nog 1 dag voor NOD. Vorige maand had ik die dag vreselijke buikpijn, nu nog niet. Oftewel: afwachten!! Misschien vandaag nog een testje wagen, misschien ook maar even wachten. Spannend, ik duim voor ons allemaal!
Hoi dames. Hier een week overtijd en beetje bruinverlies net. Helaas ook negatief getest vanmorgen. Helaas
wat jammer meid, ik ben nu 8 dagen overtijd helaas vanochtend met clearblu en senitest negatief getest! ik zit eraan te denke om de doc te bellen,, ivbm met 2 vmk pff dit is wel waardeloos zeg
ikzelf ook negatief getest, de dokter had mijn bloed laten controleren maar ja...was weer een reuze ontgoocheling, nu hopend op de volgende ronde...zucht