Hoi hoi, Eindelijk... Voor wie het nog niet weet, mijn mannetje zit op de binnenvaart en is een week weg en een week thuis. Nu heb ik ondervonden dat mijn ei springt in de week dat hij weg is. Op deze manier zie ik alles wel somber in. We hebben het er thuis nog even over gehad en volgende week heb ik een afspraak bij de ha. Eens kijken of hij ons wil doorverwijzen voor de gyn, want we zijn het meer dan 'zat'. Op deze manier lukt het niet echt om voor een beebje te gaan en eerlijk gezegd hebben we genoeg geoefend! Hier ben ik erg blij mee, zo hoeft mijn vriend ook niet steeds vrij te nemen, want hij voelt zich daar rot onder maar ik ook. Dus ik hoop dat we snel bij een gyn terecht kunnen! Dat wilde ik even kwijt Liefs Ingrid
Goh, dat maakt het zwanger worden idd niet makkelijk, en ook minder "leuk" natuurlijk als je man daarvoor speciaal naar huis moet komen..... Maar fijn dat jullie nu die stap hebben gezet. Hoop voor je dat jullie geholpen worden op een manier dat het jullie wel bevalt....
Wat fijn ingrid, kan me goed voorstellen dat je het even weer somber inziet, t is ook wel lastig op die manier!ik duim voor je dat je bij de gyn goede hulp zal krijgen!liefs vita
laddy ingrid succes bij de huisarts hoop voor je dat ie meer voor jullie kan doen oja is het misschien niet mogelijk dat je vriend kan wisselen van week? is maar een idee hoor hihi
Helaas is dat niet mogelijk. Ook heeft hij het erg naar zijn zin in de week waar hij nu zit... Hij moppert wel eens over hoe erg de andere week wel niet is als hij eens doorwerkt!
Had je eerder ook een topic geopend? Ik had toen namelijk bij iemand (jij waarschijnlijk) om even de pil te slikken om het zelf aan te passen, zodat jij je eisprong hebt wanneer je man wel thuis is. Ik weet niet hoe het gaat in het ziekenhuis hoor, maar het lijkt mij juist nog lastiger zwanger te raken omdat je man straks misschien naar het ziekenhuis moet wanneer hij niet kan omdat hij op de boot zit en dan zit je met hetzelfde probleem. Maar misschien heb ik het fout?
Dat is voor mij allemaal nog een vraagteken. Ik heb de eerste stap gezet: ha. Dan is het de vraag OF hij me wil doorsturen naar een gyn en daarna is de vraag OF er een oplossing is voor dit probleem
Meiden bedankt Ik hoop ook dat deze stap goede dingen opleverd. Ik meende te weten dat het slikken van de pil en dan ermee stoppen niets hielp. Maar daarvoor ga ik dus naar de ha. Misschien kan hij het me wel vertellen.. Liefs
Als je in de medische molen zit, ben je juist heel erg gebonden aan bepaalde cyclusdagen. Dan komt het allemaal nog preciezer dan als je niet in de het medische circuit zit. Ik denk dat je op de een of andere manier je eisprong moet verschuiven met medicatie of je man moet iets flexibeler zijn. Een eicel en een zaadcel zullen elkaar toch echt tegen moeten komen en daar heb je twee mensen voor nodig, ook als je in de mm zit. Succes!
dat maakt het zeker heel moeilijk, dan heb je haast nooit kans op een raak ,, nou hop dat het op een andere manier lukt voor jullie, of een vakantie opnemen van 1 weken en dan flink schaggen hahahah succes
Ik vind dit ook ontzettend lastig. Want er is gewoon moeilijk een mouw aan te passen dat hij in een andere week komt. Daarnaast is het eigenlijk 'gewoon' een kwestie van verschuiven van mijn ei, maar hoe? Nou hopelijk weet de gyn daar een antwoord op!
Dat lijkt mij wel mogelijk, hoor! Of met behulp van de pil of door middel van een kuur om je ongi op te wekken op een bepaald moment. Waarna je lichaam het zelf weer oppakt en je eisprong in een andere week valt. Heb je een hele regelmatige cyclus? Want je kunt natuurlijk niet steeds opnieuw de boel verschuiven, dan raakt je lichaam helemaal ontregeld. Maar als je regelmatig bent, moet het zeker te doen zijn. Succes!
laddy ingrid wat jammer ja dat hij niet in de andere week kan werken of begrijp ik nou dat hij dat niet wil de pil door slikken is ook nog mogelijk ik deed dat ook wel als ik op vakantie ging of voor wat dan ook om maar niet met die stomme maandverband te zitten he tja en als je samen iets wil dan moet je er ook samen voor gaan zeggen ze dan
Vanmorgen naar de huisarts geweest. Kreeg eerst een verdrietige mededeling dat er eigenlijk niet zoveel aan te doen zou zijn. Hij moest maar een weekje vrijnemen, of van week ruilen was het idee. Alsof ik dat niet vaker gehoord heb. Daarna kreeg ik nog een templijstje mee (waar ik al mee bezig ben) en een formulier voor inleveren van zaad. Dat maakte nog niet dat ik gerustig werd. Toen kwam mijn ha met het idee om de menstruatie uit te stellen. Nu probeer ik eerst orgametril. Hopelijk schuift mijn eisprong daardoor op! Dat wilde ik jullie even laten weten! Liefs!
meid kan alleen maar zeggen probeer het en wie weet ha zij eigenlijk wat wij hier ook al zijden met de pil ongi uit stellen of begrijp ik het nu verkeerd succes meid